برای امداد رسانی اورژانسی به مجروحین گذرگاه رفح احتمالا پایگاهی اورژانسی با متخصصان ایرانی در لبنان یا دیگر کشورهای نظیر نوار غزه ایجاد خواهد شد.

پیوندی رئیس نظام پزشکی استان تهران با اشاره به اینکه حرکت نمادین فعالیتی باید  شروعی برای یک حرکت عملی در نوار غزه باشد در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: جامعه پزشکی در تمامی تخصصها حمایت خود را از مردم بی دفاع اعلام داشته است.

وی در ادامه گفت: با توجه به احتمال بازگشایی گذرگاه رفح از مصر و امکان امداد رسانی به مردم این باریکه در صورتیکه امکان ورود به آن وجود داشته باشد، برای کمک پزشکی و مالی به این باریکه وارد خواهیم شد.

وی با بیان اینکه این مطلب که ممکن است نوار غزه آماج حملات بعدی صهیونیست‌ها قرار گیرد، گفت:در صورتیکه به هر دلیلی امکان ورود به این باریکه نباشد آماده پذیرش مجروحان فلسطینی در کشور هستیم.

وی همچنین گفت: برای امداد رسانی اورژانسی به مجروحین این باریکه احتمالا پایگاهی اورژانسی با متخصصین ایرانی در لبنان یا دیگر کشورهای نظیر نوار غزه ایجاد خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
جناب ریس نظام پزشکی..
برادر زاده 2 ساله من بطور مادرزادی حفره تو قلبش است و به خاطر اینکه برادر من بیکاره و بیمه نیست این بچه داره عذاب میکشه.. خیلی بخشنده هستید.. به خودمون برسید اول بعد برید به دیگر کشورهاا کمک کنید..
کاش ما هم فاسطینی بودیم..
ننگ بر تو