بحث دریافت مالیات از مربیان خارجی و فوتبالیست‌های خارجی یکی از موضوعات مهم ورزشی است بنابراین قصد داریم در گزارشی بیشترین مالیات دریافتی از مربیان و فوتبالیست‌های خارجی را در کشورهای مختلف بررسی کنیم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، در این زمینه "فابیو کاپلو" با پرداخت 30 درصد مالیات از کل مبلغ چند ساله قرارداد خود یعنی 3 میلیون دلار به اداره مالیات روسیه  در صدر مربیان خارجی تیم های ملی قرار دارد.

بر اساس این گزارش، در کشور سوئد مربیان و فوتبالیست های خارجی باید 59 درصد دستمزد ومبلغ قرارداد خود را به اداره مالیات بپردازند این در حالی است که در کشور اسپانیا مربیان و فوتبالیست‌های خارجی باید 56 درصد دستمزد و مبلغ قراردادشان را به اداره مالیات بپردازند.

در این راستا در حالیکه در کشور دانمارک مربیان و فوتبالیست‌های خارجی باید 56 درصد  دستمزد ومبلغ قرارداد را به اداره مالیات بپردازند، در کشور فنلاند مربیان وفوتبالیست های خارجی 53.5درصد دستمزد و مبلغ قرارداد خود و در کشور هلند مربیان وفوتبالیست های خارجی 52 درصد دستمزد ومبلغ قراردادشان را به اداره مالیات می‌پردازند.

در ادامه این گزارش آمده است، در کشور فرانسه مربیان و فوتبالیست های خارجی 49 درصد ، در کشور آلمان مربیان و فوتبالیست های خارجی 47.48 درصد و در کشور ایتالیا مربیان و فوتبالیست های خارجی 46 درصد دستمزد و مبلغ قراردادشان را به اداره مالیات می‌پردازند.

در پایان گفتنی است؛ در کشور انگلیس و روسیه مربیان و فوتبالیست های خارجی باید 45 درصد دستمزد و مبلغ قرارداد خود را به اداره مالیات بپردازند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار