14 بازیکن به عنوان تیم ملی بسکتبال ب امشب عازم چین تایپه می شوند تا از شنبه در جام ویلیام جونز با هفت رقیب آسیایی وارد رقابت شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات سالانه ویلیام جونز از روز شنبه 18 مرداد به میزبانی چین تایپه آغاز می شود و تیم ملی بسکتبال ب هم به نمایندگی از ایران با 14 بازیکن در این جام شرکت می کند.

فرید اصلانی، حامد حسین زاده، محمد حسن زاده، امیر صدیقی، میثم میرزایی، محمد فلاحت، عماد سلمانی، صالح فروتن، رضا رنجبر، مسعود سلیمانی، مجمد اوجاقی، رسول مظفری، حسین رحمتی و محمد ترابی بازیکنان اعزامی به چین تایپه هستند که امشب به این کشور سفر می کنند.

این بازیکنان بعد از جام ویلیام جونز به صورت مستقیم راهی دوبی شده و در تورنمنت کشور امارات شرکت می کنند.

محمد کسایی پور سرمربی، سیامک ویسی مربی و عنایت آتشی سرپرست تیم ملی ب در جام ویلیام جونز هستند.

ایران روز 18 مرداد در شروع مسابقات با نماینده آمریکا روبرو می شود.

از دیگر تیم های شرکت کننده در ویلیام جونز هم خبر می رسد که تیم های حاضر با ترکیب الف بازیکنان اصلی خود را به چین تایپه می برند و عمر اوربی نیز با وجود محرومیت از سوی فدراسیون به ترکیب مصر بازگشته است.

 اوربی که در لیگ NCAA آمریکا بازی می کند سال گذشته به اردوی تیم ملی نیامد و تا پایان سال 2014 از سوی فدراسیون محروم شد اما بعداز صحبت این بازیکن با مسئولان فدراسیون در مورد شرایط خاص سال قبل، بار دیگر به تمرینات تیم برای جام جهانی 2014 بازگشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار