"گریم" بخش وسیعی از هنرها چون نقاشی، مجسمه سازی، آرایش، پیرایش و ... را در بر می‌گیرد.

هادی هاشمی گریمور در گفتگو  با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگارانگفت: وجود تحریم‌ها و افزایش نیافتن تولیدات سینمایی و در رأس آن گرانی لوازم گریم باعث بهره گیری کمتر از گریم در آثار و کمبود لوازم این هنر شده است. 

گریمور مزرعه کوچک در خصوص تفاوت گریم و آرایش عنوان کرد: آرایشی زیر مجموعه گریم است و گریم در واقع بخش وسیعی از هنرها چون نقاشی، مجسمه سازی، آرایشی، پیرایشی و ... را در بر می‌گیرد. 

وی ادامه داد: گریم به شخصیت پردازی کمک می‌کند ولی آرایش چنین ویژگی‌ای را ندارد.
 
در خصوص هماهنگی گریم بازیگران سینما و تلویزیون با شرایط روز جامعه بیان کرد: گریم تا 70 درصد عرف جامعه را در بر می‌گیرد و 30 درصد باقی مانده به ممیزهای سینما و تلویزیون بر می‌گردد.
 
هاشمی اظهار داشت: بودجه خاصی در سینما برای گریم در نظر گرفته نمی‌شود مگر اینکه محوریت اصلی فیلمنامه گریم بازیگران باشد ولی به طور کلی در چند سال اخیر بودجه خاصی صرف گریم نشده است. 

هاشمی تصریح کرد: لوازمی که در کشور برای حرفه گریم مورد استفاده قرار می‌گیرد از همان نوعی است که در آمریکا و آلمان استفاده می‌شود. 

وی خاطر نشان کرد: گریم در ایران از منظر مورنیته در سطح پایین تری قرار دارد اما تمام استانداردهای لازم این هنر در ایران هم رعایت می‌شود. 

گفتنی است: هادی هاشمی گریمور آثاری چون" مزرعه کوچک"، "شیش و بش"،"سیزده" و ... بوده است.  
 
انتهای پیام /
برچسب ها: گریم ، وسیع ، نقاشی ، مجسمه ، آرایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار