نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت : به زودی دانشگاه پیام‌نور در میرجاوه راه‌اندازی خواهد شد،

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، حمیدرضا پشنگ ریگی عصر امروز در جلسه شورای اداری میرجاوه در فرمانداری این شهرستان افزود : در هر کشوری که تحریم و یا جنگ اثر بگذارد افرادی فرصت‌طلب هستند که شروع به رانت‌خواری می‌کنند.

وی با اشاره به مشکل آرد مردم شهرستان میرجاوه خواستار برطرف شدن این مشکل شد و از اداره غله و خدمات بازرگانی استان خواست‌ سهمیه شهرستان میرجاوه را افزایش دهد.

وی در ادامه با تشریح تبصره‌های موجود سال 93 بیان کرد: از فرماندار و مسئولان می‌خواهیم با تشکیل کارگروه‌های تخصصی بودجه سعی بر جذب حداکثر بودجه سال 93 بر‌اساس شاخص‌های شهرستان میرجاوه داشته باشند.

وی با اشاره به عملکرد نه چندان رضایت‌بخش دهیاران گفت: اجرای قوانین و دریافت هزینه‌های پروانه کسب و پروانه ساختمان در روستاها به خوبی انجام نمی‌شود و دهیاران درآمدزا نیستند، وی بر فعال شدن دهیاران در روستا تاکید کرد.

پشنگ ریگی اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز تمامی روستاها از امکانات برخوردار هستند و نسبت به 30 سال گذشته از رشد چشم‌گیری داشته است.

نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی دانشگاه پیام‌نور در میرجاوه راه‌اندازی خواهد شد، اقدامات اولیه انجام و از مهرماه شاهد راه‌اندازی دانشگاه پیام‌نور در خاش خواهیم بود.

فرماندار میرجاوه نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر تحرکات بیشتر مدیران و اعضای جلسه اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان میرجاوه باید برای اشتغال و توسعه پایدار منطقه فعال‌تر شوند.

محمد میهنی افزود: با توجه به اینکه بیش از یک سال از شهرستان شدن میرجاوه می‌گذرد اما هنوز بعضی از ادارات در منطقه مستقر نشده‌اند.

وی خاطرنشان کرد : شهرستان میرجاوه 55 هزار نفر جمعیت دارد و دارای گمرک و بازارچه مرزی فعال است که این خود یک امتیاز خوب برای شهرستان میرجاوه است و می‌طلبد که مسئولان این منطقه را ویژه ببینند

  انتهای پیام //

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.