رئیس هیئت کشتی استان قم از حضور 2 نماینده قم در مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2014 رده سنی نوجوانان جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛رئیس هیئت کشتی استان قم از حضور 2 نماینده قم در مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2014 رده سنی نوجوانان جهان خبر داد.
محسن حلوایی امروز اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات رشته‌های مختلف المپیک 2014 نوجوانان جهان ترکیب تیم‌های ملی اعزامی کشورمان مشخص شده و از قم نیز 2 نماینده در این المپیک حضور دارند.
وی ادامه داد: ما امید زیادی داشتیم که تعداد نماینده‌های بیشتری از کشتی استان قم در مسابقات کشتی المپیک نوجوانان جهان حضور داشته باشند اما متاسفانه از دستیابی به این مهم محروم شدیم و در نهایت دارای 2 سهمیه حضور در این رقابت‌های جهانی هستیم.
رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان کرد: ما در مسابقات رشته کشتی فرنگی المپیک نوجوانان جهان یک داور و یک مربی خواهیم داشت در حالی که داور قمی اعزامی به این رقابت‌ها سعید عباسی داور بین‌المللی و شاخص کشتی قم محسوب می‌شود.
حلوایی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری المپیک نوجوانان 2014 این رقابت‌‌ها قرار است از اوایل شهریورماه به میزبانی شهر نانجینگ کشور چین به انجام برسد و به همین منظور نمایندگان قم همراه با تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان بیست و هشتم مرداد‌ماه عازم چین می‌شوند.
رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: در مجموع بیش از سه هزار و 700 ورزشکار از 204 کشور در المپیک نوجوانان حضور دارند در حالی که براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات‌ این المپیک از 16 تا 28 آگوست در چین به انجام خواهد رسید.


انتهای پیام/
برچسب ها: قم ، هیئت ، کشتی ، المپیک ، نماینده ، سهمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.