معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با انتشار گزارش سفر استانی هیأت دولت به چهارمحال و بختیاری گفت: ملاقات با زنان کارآفرین، قهرمانان، خانواده شهدا و ایثارگران، فعالان سیاسی و دانشگاهیان از جمله برنامه‌های من در این سفر بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌ شهیندخت مولاوردی در ششمین سفر استانی همراه با هیأت دولت به استان چهار محال و بختیاری سفر کرد تا از نزدیک با مشکلات زنان این استان آشنا شود.

وی گزارش کامل سفر به این استان را در یادداشتی منتشر کرده است که در آن آمده است:
مردم به تدبیر دولت، امید بسته‌اند؛ این را با استقبال گرم و پرشوری که از رئیس‌جمهور منتخب خود داشتند به نمایش گذاشتند.

استان چهار محال و بختیاری دیار غیور زنان و غیور مردان و سرزمین لاله‌های واژگون، مقصد ششمین سفر کاروان تدبیر و امید بود. در این سفر دو روزه برنامه‌های متعددی در حوزه زنان و خانواده تدارک دیده شده بود، از جمله شرکت در کار گروه تخصصی زنان و خانواده استان، دیدار با گروه‌های مختلف زنان (کارآفرینان، نخبگان علمی، قهرمانان ورزشی، خانواده شهدا و ایثارگران، فعالان سیاسی و اجتماعی، دانشگاهیان و...) و بازدید از پروژه‌های مشترک.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: در این سفر به عنوان نماینده ویژه دولت مأموریت داشتم تا عازم شهرستان کیار شوم. بعد از مراسم استقبال توسط مردم و مسئولان جهت ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهر حضور یافتم و بعد از دیدار عمومی با مردم در مسجد جامع شلمزار (مرکز شهرستان) به ایراد سخن و تشریح برنامه‌های دولت در حوزه‌های مختلف پرداختم.
نهایتاً از پروژه‌های ناتمام شهرستان شامل تونل زره، استخر شنا، فرهنگسرای شلمزار، سد خاکی گهرو که معطل تخصیص اعتبار هستند و هر کدام درصدهایی پیشرفت کار داشته‌اند و میراث چهار دوره سفرهای قبلی‌اند، بازدید به عمل آمد. با این بازدیدها مسئولیت سنگینی را بر دوش خود احساس می‌کنم و نگاه‌های نگران و منتظر و امیدوار مردم خونگرم و سختکوش منطقه یک لحظه رهایم نمی‌کند. مردم به تدبیر دولت امید بسته‌اند، این را با استقبال گرم و پرشوری که از رییس‌جمهور منتخب خود داشتند به نمایش گذاشتند.



انتهای پیام/

برچسب ها: کار آفرین ، شهدا ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار