فلش معمولاً در طراحي و ساخت صفحات وب و Banner هاي تبليغاتي كاربرد دارد، اما امروزه از اين برنامه در ساخت تصاوير متحرك ساده و نرم افزارهاي چندرسانه اي ساده نيز در سطح وسيعي استفاده مي‌شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همانطور که می‌دانید شنبه‌ها همین‌جا یعنی صفحه دریچه فناوری اطلاعات کارگاه آموزشی برگزار می‌شود که هدف آن آموزش نرم افزارهای کاربردی است که اکثر ما در کارهای روزمره‌مان با آن‌ها سر و کار داریم. کافی است در منزل و یا محل کار خود بنشینید و شنبه‌ها به صفحه دریچه بیایید و آموزش را دانلود کنید، بعد در وقت‌های آزاد به آموزش نرم افزارهای مورد نیازتان به صورت کاملا تصویری و تعاملی بپردازدید، بعد از اینکه به صورت کامل آموزش دیدید، می‌توانید در هر کجا که هستید با شرکت در آزمون، مدرک معتبر دریافت کنید.



در جلسه دهم قصد آموزش نرم افزار Flash cs6 را داریم، با اينكه فلش معمولاً در طراحي و ساخت صفحات وب و Banner هاي تبليغاتي كاربرد دارد، اما امروزه از اين برنامه در ساخت تصاوير متحرك ساده و نرم افزارهاي چندرسانه اي ساده نيز در سطح وسيعي استفاده مي‌شود. بطور كلي مي‌توان گفت Flash يك نوع آچار فرانسه در كامپيوتر به حساب مي آيد.

سرفصل‌های آموزشی Flash CS6
- مفاهيم اوليه در Flash CS6
- رسم تصاوير
- رسم اشکال پيچيده
- کار با لايه ها
- روش استفاده از متون
- کار با نمادها و کتابخانه ها
- کليدها و رخدادها
- ايجاد تصاوير متحرک (Animation)
- کار با اصوات
- طراحي صفحات وب

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 113 مگابایت
 • سایت سازنده: پیشگامان صفر و یک

 راهنمای آزمون: اینجا کلیک کنید
 
• امتیاز:


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرهام
۱۴:۳۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
قیمت خرید کد چنده؟
از کجا تهیه کنم
Iran (Islamic Republic of)
سامانه آموزش و آزمون مجازی کامپیوتر
۱۱:۳۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
با سلام ،دوست عزیز سه فصل اول رایگان هستش برای استفاده از سایر سر فصل ها نیاز به خرید کد هست و اینکه برای تولید یک محتوای آموزشی خوب کلی هزینه و انرژی صرف میشه !اگر یکبار از نرم افزار استفاده کنید حتما با ماهم عقیده خواهید بود.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۵۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
با عرض سلام آموزشی که در رابطه با نرم افزار فلش گذاشتیدرا باید بخریم یا مجانی است اگر پولی هست اول بگویید که ما دانلود نکنیم وبعد برای دریافت کد مجبور بشیم نرم افزار را بخریم ممنون
آخرین اخبار