ساری/

دیدار تیم ملی بوکس با تیم منتخب شهرستان نور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور گفت: در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی تیم ملی بوکس با تیم منتخب شهرستان نور دیدار کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان نور، مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی ساحلی با حضور رئیس فدراسیون بوکس، فرماندار، شهردار و دیگر مسئولان شهرستانی و جمع زیادی از علاقه‌مندان و مسافران حاضر در شهرستان در پلاژ شهرداری نور برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی ساحل، به‌ عنوان نخستین جشنواره در مازندران و در شهرستان نور است که به‌ مدت یک هفته و در هفت رشته ورزشی برگزار می‌شود.

اردشیر باقری با بیان اینکه این برنامه با افتتاح رسمی آغاز به کارکرد، افزود: ساعت شروع این جشنواره هر روز ساعت 19 است که تا 23 مرداد ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور ابراز داشت: این جشنواره در هفت رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

باقری با اشاره به اینکه این برنامه در راستای جشنواره تابستانی ساحل سالم است، تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه ایجاد محیط شاد و فرح بخش برای مسافران و هم چنین آشنایی مسافران با فرهنگ بومی و ورزش‌های محلی است.

مسئول امور ورزش و جوانان شهرستان نور با بیان اینکه این جشنواره به همت کمیته فرهنگی با حمایت مستقیم فرماندار و دبیری اداره ورزش و جوانان در حال برگزاری است بیان داشت: این جشنواره با حضور قهرمانان ورزشی رشته‌های مختلف و با رشته ورزشی بوکس شروع شده شده است.

باقری تصریح کرد: ورزشکاران در رشته‌های ووشو، سه گانه، لوچو، جودو و بازی‌های بومی محلی به هم رقابت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در روز اول و افتتاحیه مراسم تیم ملی بوکس کشورمان با تیم بوکس منتخب شهرستان دیدار داشتند که تیم ملی پیروز شد.

باقری در پایان متذکر شد: به‌خاطر حفظ ارزش‌های دینی و نشر و ترویج معارف دینی اقامه، نماز جماعت یکی از برنامه‌های ثابت این برنامه است که در مکان جشنواره ساحل سالم اقامه و ادامه برنامه ورزشی بعد از نماز پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ساری ، بوکس ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.