کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان جدید و جوان استقلال عملکرد قابل قبولی دارند.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: استقلال تهران در لیگ برتر فوتبال با قرعه نسبتا خوبی روبرو شده است. تیم استقلال در بازی مقابل استقلال خوزستان کمی به مشکل خورد که این امر طبیعی است. تازه اول لیگ هستیم و بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده‌اند، درآینده و به مرور زمان هماهنگی بیشتری بین بازیکنان شاهد خواهیم بود و مشکلات تیم حل خواهد شد.
 
وی در ادامه گفت: مسابقه دیروز، بازی خوبی بود. ناهماهنگی‌های ابتدای بازی باعث شد که تیم استقلال خوزستان در مقابل استقلال تهران در ضد حملات چند موقعیت خوب گلزنی به دست آورد، ولی در آخر استقلال تهران توانست با گلزنی دقیقه آخر شهباززاده به پیروزی برسد. در حال حاضر مهم این است که استقلال به خواسته خود رسید و توانست باکسب 3 امتیاز بازی این هفته، خود را 6 امتیازی کند و همراه سپاهان در صدر جدول بماند.
 
پیشکسوت استقلال گفت: در حال حاضر نمی‌توان گفت کدام بازیکن بهترین است. بازیکنان جدید و جوان در ترکیب استقلال خوبب خود را پیدا کرده‌اند،  که نمونه این مطلب شهباززاده است که موفق به گلزنی شد و فروزان که در دروازه تیم بزرگی مثل استقلال عالی عمل کرده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: وی در پایان خاطرنشان کرد: با این شرایط موجود می‌توان استقلال را به عنوان یکی از شانس‌های اول قهرمانی دانست.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پاشازاده ، استقلال ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار