نتایج مسابقات سی ودومین دوره مسابقات فرهنگی (پ‍ژوهشی و ادبی – رسانه و فضای مجا‍زی) دانش آموزان برگزیده سراسر کشور توسط هیات داوران در اصفهان اعلام شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نازنین ابراهیمی و ستاره ربیعی از اصفهان، سارا عامری از سمنان و فاطمه زمانی مظفر آبادی از فارس و ستاره رفیعیان  از گیلان رتبه های اول رشته شعر را به دست آوردند.

در رشته داستان زینب  امینی از اصفهان، نرگس میر حسینی از ایلام و زهرا میر جانی از قم رتبه اول این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

مریم بابایی از اصفهان، سارا اسکندری از خراسان شمالی، تینا تقوی از لرستان و فاطمه قهرمانی از استان مرکزی به صورت مشترک مقام اول وبلاگ نویسی را کسب کردند.

در رشته مطالعه و تحقیق محدثه دنیایی، فهیمه الهیان و اعظم السادات سعادت از استان خراسان جنوبی، مهدیه اسماعیلی و فاطمه باقری از خراسان رضوی، سارا توحیدی نسب، سارا کیانی مهر و فرناز محسنی نژاد از خوزستان، محدثه خان میرزایی و زینب نصرتی از قم رتبه اول را به دست آوردند.

زهرا خوش قدم، زهرا انصاری تبار و مهسا کشف رودی از خراسان رضوی، زهرا مرادی و فاطمه سهرابی، ربابه ایده لویی و مرضیه عبدی از زنجان و زهرا زارع، محدثه بالازاده و فاطمه بخشی نژاد از گیلان رتبه اول نشریه الکترونیکی را کسب کردند.

در رشته بازی رایانه ای، سیده مینا سیادت از خراسان رضوی و فاطمه، مریم و زهرا مقدم، شیما محمدی، پرستو و زهرا سرداری از استان زنجان  مقام اول این دوره از مسابقات فرهنگی را به دست آوردند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار