مدیرکل فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: دومین جشن مهارت ‌آموزی در رشته‌های قلم زنی و مینا کاری در استان مرکزی در این هفته برگزار شد و تعداد ۱۷۰ نفر توانستند در این رشته‌ها مهارت پیدا کرده و وارد بازار کار شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، نجفی‌زاده با اشاره به فعالیت مرکز فنی و حرفه‌ای استان مرکزی افزود: امروزه هر فعالیت اقتصادی نیازمند اقدامات اولیه برای شکوفا شدن است که از جمله این موارد می‌توان به سرمایه مورد نیاز، مواد اولیه، تجهیزات و مدیریت است.

وی با تاکید به حضور نیروی انسانی در بخش‌های مختلف صنعتی و اقتصادی افزود: آن چه امروزه در فعالیت اقتصادی مطرح است و از مباحث اصلی به شمار می‌رود نیروی انسانی ماهر و کارآمد برای ایجاد شرایط اقتصادی روبه رشداست.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی با اشاره به نقش سازمان فنی و حرفه‌ای گفت: سازمان فنی و حرفه ای نقش بسزایی در تربیت و آموزش مهارت به نیروی انسانی داشته و می‌توان گفت در این مهم مسئولیت سنگینی را بر دوش دارد.

نجفی‌زاده تصریح کرد: طیف فعالیت سازمان فنی و حرفه‌ای بسیار گسترده و متفاوت از دیگر سازمان‌ها بوده و امروزه ما شاهد این هستیم که افرادی که در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای به یادگیری و مهارت آموزی مشغول هستند از میان افراد تحصیلکرده دانشگاهی نیز هستند که به دنبال آموزش و مهارت آموزی به مراکز ما مراجعه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: افراد به دنبال این هستند تا در این مراکز هنری بیاموزند تا بتواند به اشتغال و ایجاد درآمد بپردازند و زمانی که علت را از آنان جویا می‌شویم به سبب عملی بودن و کاربردی بودن مطالب ارائه شده از سوی افراد و مربیان این سازمان است که آنان تشویق به حضور در مرکز به منظور درآمدزایی هستند./ش/ن
/
برچسب ها: جشن ، مهارت ، قلم زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.