رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از ایجاد 12 رشته دکترای تخصصی در دانشگاه آزاد زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی ، شورای گسترش وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری با راه اندازی 12 رشته دکترای تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان موافقت کرد .

این مسئول افزود: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با دارا بودن بیش از 300 عضو هیأت علمی تمام وقت و زیر ساخت های لازم همواره پیگیر توسعه تحصیلات تکمیلی بوده و خوشبختانه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و همچنین سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با درخواست این دانشگاه در تاسیس 12 رشته دکترای تخصصی موافقت کردند .

رجائی ادامه داد: توسعه تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در روند توسعه و پیشرفت استان و کشور گام روبه جلو تلقی می شود که دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان بر همین مبنا عمل کرده است و امید آن می رود که تاسیس رشته های جد ید در واحد زنجان بتواند در این زمینه مؤثر و مفید واقع شود .

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در خصوص زمان پذیرش در رشته های تازه تاسیس دکترای این واحد دانشگاهی ، تصریح کرد : انشاء الله دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از مهرماه سال جاری در مجموع برای 14 رشته دکترا و 33 رشته کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش خواهد کرد .

رجائی خاطر نشان کرد : زبان شناسی همگانی ، الهیات و معارف اسلامی با گرایش علوم قرآن و حدیث ، روان شناسی تربیتی ، روابط بین الملل ، حقوق بین الملل عمومی ، علوم سیاسی با گرایش مسائل ایران ، علوم سیاسی با گرایش سیاستگذاری عمومی ، مدیریت دولتی ، مدیریت صنعتی ، مدیریت آموزشی ، مهندسی برق با گرایش قدرت و مهندسی عمران با گرایش سازه رشته های تازه تاسیس مقطع دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان می باشند .

برچسب ها: دکترا ، تخصصی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
محسن نصیری
۲۲:۴۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
سلام لطفا دکترای مدیریت بازرگانی و مالی و منابع انسانی پیگیری شود تشکر از زحمات رئیس و سایر همکارانتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
باعرض سلام وادب خدمت جناب آقای دکتر رجائی و تقدیر و تشکر از زحمات حضرتعالی ،لطفا دکتری رشته مدیریت بازرگانی را در دانشگاه آزاد زنجان راه اندازی نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۳
جناب آقای دکتر رجائی از زحمات حضرتعالی ممنونیم ما متقاضی دکتری مدیریت مالی هستیم مساعدت فرمایید. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
با سلام لطفا رشته مهندسی صنایع را در مقطع ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد واحد زنجان راه اندازی نمایید. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی
۰۹:۳۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
با سلام .
لطفا درصورت امکان رشته مدییریت استراتژیک را در دانشگاه آزاد واحد زنجان راه اندازی فرمایید . قطعا متقاضی خواهد داشت و نیاز کشور نیز در این زمینه هست .
با تشکر و آرزوی توفیق