آمار نهایی سانحه هوایی امروز/

معاون وزیر راه: 39 نفر کشته و 9 نفر زخمی آمار تلفات سقوط هواپیمای آنتونوف + تصاویر و اسامی مجروحان و متوفیان

مجیدی گفت:در سانحه هوایی ، 39 نفر کشته و 9 نفر زخمی شدند که از این تعداد 24 نفر مرد ، 10 نفر زن ، 2 پسر بچه ، یک نوزاد ، یک دختر سه ساله و یک دختر 17 ساله وجود داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، لحظاتی پیش یک فروند هواپیمای آنتونوف  پس از پرواز از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت طبس سقوط کرد.



هواپیمای آنتونوف شرکت هواپیمایی سپاهان در شهرک مسکونی آزادی تهران سقوط کرد.
 
بر اساس این گزارش، پرواز شماره 5915 هواپیمایی این شرکت هواپیمایی که گفته می‌شود خلبان آن نیز اوکراینی بوده است، ساعت 09:25 دقیقه صبح از تهران به مقصد طبس پرواز داشته که پس از مدتی سقوط می‌کند.


 
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در خصوص سقوط هواپیمای آنتونوف 140 که صبح امروز اتفاق افتاد، گفت: در این سانحه 45 نفر کشته و 3 نفر مجروح شده‌اند. در صورتی که معاون وزیر راه و سخنگوی بحران و اورژانس کشور زنده ماندن 5 نفر از مسافران را تایید کردند.

کارشناسان حوادث غیرمترقبه صنعت هوانوردی کشور در حال بررسی علت حادثه هستند.

ایلخانی بیان کرد: بروز این سانحه هواپیمایی به علت از دست دادن یکی از موتورها بوده است.


دکتر امین صابرنیا رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور ؛در خصوص حادثه سقوط هواپیمای تهران، طبس گفت: این هواپیما 40 مسافر و 8 خدمه و تیم پروازی داشته که در اثر سقوط برخی از این عزیزان فوت کرده‌اند ، همچنین در اثر سقوط این هواپیما در محل این حادثه 5 نفر مصدوم شده‌اند.

وی با بیان اینکه محل سقوط این هواپیما حوالی ورزشگاه آزادی بوده افزود:ساعت 9:30 صبح امروز این حادثه به اورژانس اطلاع داده شد که سریعا تیم امدادی اورژانس در محل حادثه اعزام شدند.

صابر نیا ادامه داد: 5 مصدوم محل حادثه با امداد هوایی اورژانس به بیمارستان امام خمینی تهران منتقل شدند.

دکتر داورانی رئیس بیمارستان امام خمینی نیز گفت:مصدومان به بیمارستان امام منتقل شدند و سه نفر از مصدومان به علت سوختگی شدید به بیمارستان مطهری انتقال یافتند.





پیش‌تر اعلام شد که جلسه ستاد بحران در استانداری تهران و به ریاست استاندار برگزار می‌شود که این جلسه بدون خبرنگار برگزار شده و اجازه حضور هیچ خبرنگاری داده نمی‌شود و نتیجه آن متعاقبا اعلام می‌شود.

* سردار شریف: هواپیمای سقوط کرده متعلق به سپاه پاسداران نیست

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انتشار برخی اخبار مبنی بر اینکه هواپیمایی که صبح امروز در تهران سقوط کرده متعلق به سپاه است، را تکذیب کرد.

سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز انتشار برخی اخبار مبنی بر اینکه هواپیمای سقوط کرده در تهران متعلق به سپاه است را تکذیب کرد.

گفتنی است؛ پرواز شماره 5915 هواپیمایی این شرکت هواپیمایی ساعت 09:25 دقیقه صبح از تهران به مقصد طبس پرواز داشته که پس از مدتی سقوط می‌کند.

کارشناسان حوادث غیرمترقبه صنعت هوانوردی کشور در حال بررسی علت حادثه هستند.

گفتنی است: در این سانحه 8 کودک و 34 بزرگسال کشته شده‌اند.

بر اساس این گزارش، تا کنون 15 جسد سوخته از لاشه‌های هواپیما پیدا شده است.

درهمین راستا برخی از سایت‌ها این هواپیما را متعلق به سپاه پاسداران دانستند که این خبر از سوی سپاه تکذیب شد.

ماموران آتشنشانی در حال جداسازی قطعات هواپیما برای یافتن اجساد هستند *

سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار داشت: در حال حاضر 7 ایستگاه آتش نشانی تجهیزات و خودروهای تنفسی مورد نیاز، جرثقیل، لودر، و همه خودروهای پشتیبیانی در محل حضور دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیروهای آتش نشانی در حال جداسازی قطعات هواپیما هستند تا اگر جسدی مانده تحویل اورژانس دهند.

* مدیر عامل فرودگاه طبس : هواپیما هیچ گونه نقص فنی نداشته است

مدیر فرودگاه طبس نقص فنی هواپیما در فرودگاه طبس را تکذیب و اظهار کرد: از این هواپیما 4 فروند با علامت ثبت متفاوت در کشور وجود دارد و هواپیمای سقوط کرده امروز هیچ گونه نقص فنی در فرودگاه طبس نداشته و شاید در فرودگاه های دیگر استانها دچار نقص بوده است.

داورانی رئیس بخش بیمارستان امام خمینی اعلام کرد: درصد سوختگی سه مصدوم منتقل شده به بیمارستان پیامبران بسیار بالا است . به طوری که یکی از آنها بین 80 تا 90 درصد سوختگی دارد و یکی بین 50 تا 60درصد سوختگی و نفر سوم دارای بیست درصد سوختگی است

وی ادامه داد : زنده ماندن دو تن از این مصدومان در هاله ای از ابهام است و هنوز وضعت آنها دارای ثبات است .

* سازمان هواپیمایی کشوری:علت حادثه در دست بررسی است

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگارانِ اظهار داشت: یک فروند هواپیمای مسافربری  140 صبح امروز در مسیر تهران -طبس دچار سانحه شد.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: این هواپیما در ساعت 9:18 دقیقه در مسیر تهران - طبس پرواز کرده بود، دچار سانحه شد.

‌حبیبی اظهارداشت: این هواپیما به شماره ثبت EP-GPA متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان حوالی ورزشگاه آزادی دچار سانحه شد.

مجیدی، معاون وزیر راه در امور بحران که از سوی استاندار تهران به عنوان سخنگوی این سانحه تعیین شده، گفت: کمیسیون بررسی سانحه که در حال حاضر در محل حضور دارند در حال جستجوی جعبه سیاه هستند اما تا این لحظه جعبه یافت نشده است. بعد از پیدا شدن جعبه‌ها 11 گروه تخصصی طبق قانون علت وقوع سانحه را اعلام خواهند کرد. 

* خبرنگار و تصویربردار باشگاه خبرنگاران به همراه خانواده یشان زنده ماندند

به گفته مسئولین امور استانی باشگاه خبرنگاران؛ امیر مزرعتی خبرنگار باشگاه خبرنگاران کاشان به همراه همسرش در زمان سقوط، خود را  از هواپیما به بیرون پرت می‌کنند و به همین دلیل زنده می‌مانند. همچنین مصطفی مزرعتی تصویربردار باشگاه خبرنگاران کاشان نیز به همراه همسر و فرزندش در این سانحه دچار سوختی شده‌اند.

سه نفر مذکور به دلیل سوختی از بیمارستان امام به بیمارستان پیامبران منتقل شده‌اند.

مجیدی معاون وزیر راه و شهر سازی در گفتگو در باشگاه خبرنگاران؛در سانحه هوایی ایران 140، 39 نفر کشته و 9 نفر زخمی شدند که از این تعداد 24 نفر مرد ، 10 نفر زن ، 2 پسر بچه ، یک نوزاد ، یک دختر سه ساله و یک دختر17 ساله وجود داشت.

دستگاه‌های اس‌دی‌آر و جی‌پی‌آر هواپیما پیدا شده است.از نظر قانونی 400روز زمان می‌برد تا علت سانحه مشخص شود ولی ما تلاش می‌کنیم زمان را کاهش دهیم.

* 400 روز طول می‌کشد علت سانحه مشخص شود

سخنگوی بحران سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه طبق قانون کمیسیون، بررسی سانحه سازمان هواپیمایی 400 روز مهلت دارد تا علت وقوع حادثه را مطرح نماید گفت: در برخی از موارد ملزم به ارسال جعبه سیاه به کشور تولید کننده هستیم که معمولا زمان بر است و در برهه‌ایی از زمان نیاز به بررسی کارشناسان متخصص نیازمندیم بنابراین زمان اعلام علت وقوع حادثه معلوم نیست اما سعی می کنیم هرچه سریع تر علت را اعلام نماییم.

* محمد شهبازی مسئول بررسی سانحه هوایی ایران 140 شد

دكتر عليرضا جهانگيريان در پی سانحه هواپيمای مسافربری آنتونف140 كه صبح امروز در ساعت 9:21 دقيقه در مسير تهران - طبس، دچار سانحه شده بود، محمد شهبازی مديركل دفتر ايمنی و بررسی سوانح سازمان هواپيمایی كشوری را به سمت مسئول بررسی سانحه هوایی آنتونف 140منصوب كرد.

** اسامی مجروحان آسیب دیده در هواپیمای آنتونوف

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حال جسمی اغلب مصدومان وخیم نیست، اظهار داشت: این 10 نفر مجروح در بیمارستان‌های پیامبران، امام خمینی (ره) و درمانگاه ساها بستری شدند.

بنابراین گزارش اسامی مجروحانی که در بیمارستان پیامبران بستری شده‌اند به شرح زیر است:

شهربانو شوکتی 28 ساله

امیر مزرعتی 30 ساله

علی دالوندی 30 ساله

عزت بابایی 60 ساله

محمد یاری مزرعتی یک ساله

مجروحانی که در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری شده‌اند شامل افراد زیر هستند:

تیمور خسروی 3 ساله

مصطفی مزرعتی 28 ساله

زهره شکاری 25 ساله

‌مجروحانی که در درمانگاه ساها بستری شده‌اند شامل افراد زیر هستند:

محمد عابدزاده

مریم رهنما

اسامی متوفیان نیز تا این لحظه بدین شرح است :

1. عصمت عرب شيباني

2. فرزاد آزاده

3. رضا بدري

4. نسرين بيطرف ثاني

5. غلامرضا عدالت

6. غلامحسين قاسمي

7. قاسم قوپانوري

8. مهديه هوايي

9. رحمت الله حيدري

10. مژگان جهانگيري

11. محمد كاشاني

12. آوينا كاظمي

13. مجيد كاظمي

14. فرزاد خان دوستاني

15. عصمت خسروي

16. خدا بخش خسروي

17. بيژن خسروي

18. شروين خسروي

19. زهرا خسروي

20. علي اصغر منافي

21. سعيد محمدي آرا

22. عليرضا مولا پسندي

23. امير عباس ناهيد

24. مژگان استاد

25. سيد مشاالله شكيبي

26. فرانك شيرواني مقدم

27. سيد محمد طاها طالبي

28. زينب سادات طالبي

29. آرمينا يزداني

30. مهدي يزداني

روابط عمومی شرکت هواپیمایی سپاهان

وی یادآور شد: خانواده‌های متوفیان این حادثه می‌توانند با مراجعه به پزشکی قانونی کهریزک و ارائه کارت شناسایی معتبر اجساد بستگان خود را شناسایی و دریافت کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
این هواپیما چندبار هم در پرواز ازمایشی دچار نقص فنی شده بود.اخه چرادوباره به این هواپیما اجازه پرواز میدن
Iran (Islamic Republic of)
احمد سهرابي
۰۹:۱۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
معلومه كه نظر من خيلي بد بوده كه ثبت نكرديد
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۸:۴۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
جای تأسف داره که این حادثه باعث شد ما یکی از بهترین کادر پروازی و مسافران عزیز رو از دست بدیم.انشاأاله مسئولین عنایتی کنن تا دیگر شاهد حوادث مشابه نباشیم.به امید آن روز
France
روشنک
۰۲:۵۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
واقعاًچه جوری میتونید به راحتی از کنار این همه حوادث بگذرید ؟ اگه خانواده ی خودتونم باشه همینجوری پیگیری میکنید ؟ یه روز اتوبوس ،یه روز قایق ، یه روز بخاری ، یه روز قطار ، یه روز مترو ، حالا هم هواپیما ...
آخه چندبار ؟
کی مقصر اصلی پیدامیشه ؟
همیشه با این جواب که مقصر اصلی خودش تو سانحه از بین رفته دهن همه رو بستین ؟...
درد کمی نیست . یه سوزن به خودتون بزنید یه جوالدوز به دیگران .
کم نیست که به طور مثال 5 نفر از یه خانواده ی خسروی ازبین رفته باشن .
... بیشتر به فکر ملت باشید . هممون باید یه روزی جواب پس بدیم حالا چه تواین دنیا چه ...
تاکی آشغالای کشورای دیگه مثل مترو وهواپیما و قطارو اتوبوس و دارو باید توسط ما خریداری بشه ؟
یعنی توی این دنیا به این بزرگی ملت ما از همه بی لیاقت ترند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
قطار پرايد اسکانيا هواپيما اين واسه سالم ها.... هواي آلوده لبنيات مسمومو بيداروييو بيمارستانهاي گرون اينم واسه مريضها.... گرانيو بيکاريو عدم توانايي در ازدواج واسه جوانها..... واقعا حليتون نيست داريد منقرض ميشيد. خدا روح تمام رفتگانو شاد کنه اما عزيزان از کجا ميدونيد تو حادثه بعدي از خانواده شما کسي وجود نداره!!!! به نظر من تحريم حرف مفته اين بهونه اي واسه پولدار شدن عده اي از آقا زادها........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
قطار پرايد اسکانيا هواپيما اين واسه سالم ها.... هواي آلوده لبنيات مسمومو بيداروييو بيمارستانهاي گرون اينم واسه مريضها.... گرانيو بيکاريو عدم توانايي در ازدواج واسه جوانها..... واقعا حليتون نيست داريد منقرض ميشيد. خدا روح تمام رفتگانو شاد کنه اما عزيزان از کجا ميدونيد تو حادثه بعدي از خانواده شما کسي وجود نداره!!!! به نظر من تحريم حرف مفته اين بهونه اي واسه پولدار شدن عده اي از آقا زادها........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
تحریم ها باز هم اثر نکرد..........
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۱:۱۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
ساخت هواپیماهای مسافربری شوخی نیست،بازی کردن با جان صدها انسان شوخی نیست،کشورهای اروپایی وقتیکه میخواهند هواپیمای مسافربری بسازند چندین کشور با هم علم و تجربه هواپیمایی خود را در اختیار هم میگذارند و به طور مشترک اقدام به ساخت میکنند.. به عقیده من باید مهندسان و سازندگان این هواپیما اگر ایراد در علت ضعف موتورها بوده،محااکمه شوند...
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۲۱:۰۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
خاک تو سر مسئولین بی عرضه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
فهیمه
۲۰:۱۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
. ***** هواپیمای بسوی ابدیت *****

دیروزهفت کودک فارغ از دنیای پر هیاهوی ما سوار هواپیمایی شدند که به سوی ابدیت آماده پرواز بود
دیروزاین هفت کودک شاید هیجان اولین سفر با هواپیما را مز مزه میکردند
دیروزجوانی به بدرقه نامزد خود با دسته گلی آمده بود
دیروز مادری برای سلامتی فرزندش زیر لب چیزی با خودش زمزمه میکرد.
دیروزپدری پای تلفن با اضطراب ساعت پرواز دخترش را جویا می شد.
دیروزعده ای در فرودگاه طبس نشستن هواپیمای عزیزانشان را لحظه شماری میکردند
دیروزحدود چهل نفر پای به داخل هواپیمایی گذاشتند که قرار بود در فرودگاه ابدیت فرود آید.
اما دیروز بی مسءولیتی عده ای همه آرزوهای عده ای را به باد داد..
اما دیروزصدای گوش خراش کودکانی به گوش میرسید که در میان شعله های آتش و خون زنده زنده کباب می شدند.
. . . اما امروزعده ای تند تند جلوی دوربین ها خواهند رفت و از خود سلب مسءولیت خواهند کرد
من اما دلهره دارم. دلهره اینکه کی و کجا فردا دوباره هموطنانم سوگوار عزیزانشان خواهند بود?
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۳۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
تسلیت میگم به همه خانوادهاشن
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۱۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
به زودی اگر این آنتونوف و از پرواز ایلامم بر ندارن منتظرشنیدن خبر کشته شدن مردم ایلامم باید باشیم.البته مردم ایلام خودشون خیلی اعتراض کردن ولی با دروغ و دغل بازیهای افراد ذینفع هنوز این پرواز برگزار میشه.هرچه زودتر باید یه فکری بکنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی رستگار
۱۴:۴۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
همه ی این ها تقصیر آمریکاست که با تحریم هواپیماها نمی گذارد هواپیمای جدید و سالم وارد شود بیشتر هواپیماها تقریبا برای 50 سال پیش است تازه این شامل فوکر ها میشود وای به حال دو ملخه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
ما ملت حقمون همینه لیاقتمونه
Iran (Islamic Republic of)
سیده صدیقه
۱۳:۳۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
خدا به بازماندگانشون صبر بده.
روحشون شاد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۱۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
تسلیت میگم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۱۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
تسلیت میگم
Spain
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
خدارحمتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۲:۲۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
متاسفم و امیدوارم خداوند رحمتشان کند و با اولیاء محشورشان گرداند. به خانواده هایشان تسلیت می گویم.ما هم در این غم بزرگ شریکیم.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ایرج
۱۲:۱۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
تسلیت میگم به خانوادهای داغدیده.خدا بهشون صبر بده.روحشون شاد و یادشون گرامی باد
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی1350
۱۱:۳۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
به بازماندگان این حادثه تلخ و دردناک تسلیت میگم و بدونن که همه ملت ایران در غم اونها شریک هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
عمرن اگه تو ایران دیگه سوار هواپیما بشم. مرگم هرجا میخواد بیاد بیاد اما با سقوط هواپیما نه . خییییییللللییی وحشتناک و دردناکه. خدا رحمتشون کنه و به خانواده هاشون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
علی نوروزی
۱۰:۲۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
خدارحمتشون کنه و به خانواده هاشون صبر بده واقعا ناراحت شدم وقتی این خبر رو شنیدم. یه فاتحه واسشون بخونید.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
ناوگان هوایی فرسوده است آقایان مئسول از خواب بلند بشید.%%%
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۱۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
ننگ و نفرین بر دولتمردان غربی بخصوص امریکای جنایتکارواسراییل کودک کش. اقای اوباما مردم ایران ازت میبرسن چرا هزینه ی اختلافت باحکومت ایران رو باید اونها بدن؟ تا کی میخای ژست یه مرد خوب رو بگیری؟ تو و همکارات مسوول فرسودگی ناوگان هوایی ایران واین همه خانواده ی داغدار هستید . ننگ بر شما
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۰۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
صمیمانه تسلیت عرض می کنم
Iran (Islamic Republic of)
طبس شهر مردمان مظلوم
۰۹:۵۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
این حادثه مرگ 39 نفر را رقم نزد، مرگ بیش از 20 خانواده را رقم زد. عرض تسلیت به همشهریان عزیزم، همچنین خانواده های محترم داغدار. امیدوارم که ما را در غم خود شریک بدانند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
تسلیت به خانواده های داغدار...خدایا یه بیمارانی که به پیام های تسلیت دوستان منفی دادند شفای عاچل عنایت کن ..
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۹:۴۹ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
وحشتناکه تصورش هم وحشتناکه خدای من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
از دست دادن نزدیکان و عزیزترین ها خیلی سخته خیلی
یک هواپیما که بعد 4 دقیقه مشکل فنی پیدا میکنه مشخصه که قبل پرواز چک کامل نشده کاش دقیقه ی اول و قبل پرواز .... مشکلش مشخص می شد. :((
اگر مسولان این اوامر خودشون یک عزیزشون رو اینطور از دست بدن شاید بهتر و دقیق تر به هواپیما و شرایط قبل پروازش اهمیت بدن.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۲۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
تسلیت به خانواده های داغدار...خدایا یه بیمارانی که به پیام های تسلیت دوستان منفی دادند شفای عاچل عنایت کن ..
Iran (Islamic Republic of)
اقاي خاص
۰۹:۲۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
روابط عمومی شرکت هواپیمایی سپاهان یادآور شد: خانواده‌های متوفیان این حادثه می‌توانند با مراجعه به پزشکی قانونی کهریزک و ارائه کارت شناسایی معتبر اجساد بستگان خود را شناسایی و دریافت کنند.

تاسف بار ترين حرف ممكن...
چقدر راحت اين حرف رو زدين، انگار نه انگار ك حادثه از صدقه سر شماست...
United States of America
حسین
۰۹:۱۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
................ به فکر مردم خودمون باشيد...اين همه مردم بیچاره تلف شدن بابا کشته های سوانح ما بیشتر از جنگ غزه شده....
Iran (Islamic Republic of)
پویان
۰۹:۰۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
تسلیت میگم. خدایشان بیامرزد
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۸:۵۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
واقعا حيف و تاسف بر اين واقعه ناگوار خدا رحمتشون كنه ....
Iran (Islamic Republic of)
مهدی حاجی
۰۸:۴۹ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
از شنیدن این خبر واقعآناراحت شدم.خیلی دردناک بود.از صمیم قلب برای درگذشتگان طلب مغفرت میکنم و برای بازماندگان صبر. امیدوارم در اینده دیگرشاهد چنین وقایع ناگواری نباشیم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۲۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
به عشق پروازتجربه کردم سقوط راروحشان شاد یادشان گرامی
United States of America
علی
۰۸:۲۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
تسلیت میگم به همه مردم ایران خصوصا مردم شریف و بزرگوار طبس

فلک آخر ربودی گوهر یکدانه ما را
بگو بر ما چرا بردی تو ان دردانه ما را
ندانم از چه رو کردی شعار خویش گل چیدن
گل ما را چیدی و برهم زدی گلخانه ما را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
خدا رحمتوشون کنه........
Iran (Islamic Republic of)
اسدی فرد
۰۸:۰۹ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
انالله واناعلیه راجعون
ازخداوندمنان برای درگذشتگان این فاجعه رحمت ومغفرت وبرای بازماندگان صبروشکیبایی مسئلت مینمایم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۸:۰۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
چرا ایران دنبال اینکه تو همه چی خود کفا باشه؟بابا بخدا آمریکا هم این طور نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
روابط عمومی شرکت هوائی سپاهان

واقعا زحمت کشیدین و امانت داری کردین .و نیز از این بابت که اطلاع رسانی کردین که همانطور که تحویل گرفته بودین سالم و بی نقص دارین تحویل میدین !
Iran (Islamic Republic of)
افسانه
۰۷:۴۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
اخ بمیرم جیگرم ریش ریش شد خیلی دلم برای بچه ها سوخت که عمرشون به دست بشر تباه شد خدابه بازماندگان صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
غلام
۰۷:۳۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
تاقيل ازسقوط اين هواپيما،اين نوع هواپيما (ايران 140)نام داشت ،حالا شدانتونوف140 !
Iran (Islamic Republic of)
محمد جهازیان
۰۷:۳۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
به همه هموطنان مصیبت دیده تسلیت میگم
Iran (Islamic Republic of)
یه هموطن
۰۷:۲۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
ازصمیم قلب به باز ماندگان این صانحه تسلیت می گم وبرای جان باختگان غفران الهی آرزو می کنم . آرزو می کنم دیگر شاهدچنین حوادث تلخی نباشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
تا قبل اسم این هواپیما با افتخار ایران 140 بود اما حالا آنتونوف 140.
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۷:۱۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
بازگشت همه به سوی اوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
400 روز کم نیست...
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۰۲:۵۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
انرژی هسته ای حق مسلم ماست...!!!
تحریم ها کاغذ پاره ای بیش نیستند...!
انقدر تحریم کنن تا جونشون دربیاد...!!!
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق
۰۲:۵۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
همه تقصیرات رو نمیشه به گردن تحریمهاانداخت.حتمادرداخل کشور هم کوتاهی صورت گرفته.مسولین محترم نگذارید هواپیماهای فرسوده جان مردم روبه خطربیندازند.خداوند روحشان را قرین رحمت بفرماید.آمین
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۲:۴۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
واقعا نمیشه چیزی گفت به غیر از افسوس فراوان برای مسولین که فقط به فک پول هستید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۲:۲۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
تسلیت میگم به خانواده هاشون فعلا که یه روز اتوبوس کشته میده یه روز هم هواپیماهامون من بودم نفراصلی که جان چندنفررا به خطر می اندازه رو اعدام میکردم ولی متاسفانه رشوه شده پارتی یه سری بی وجدانها متاسفم متاسفم .
Iran (Islamic Republic of)
farhad
۰۲:۱۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
اگه این هواپیما قابل اعتماد نیست چرا باجون مردم بازی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۱:۴۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
تسلیت میگیم
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۰۱:۲۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
با سلام به دوستان و عرض تسلیت به خانوادهای بازماندگان من الان بسیار داغ دارم چون کاپیتان این پرواز متاسفانه معلمم بود کاپیتان علی ایزدپناهی و خلبان پرواز اوکراینی نبوده دوست عزیز نا شناس لطفا شایعه پراکنی نکنید هواپیمای آنتونف 140 یا به عبارتی ایران 141 که بهتره بگم تابوت متحرک مشکل موتوری دارد نه وزنی و موتور های این تابوت در اصل موتور هلیکوپتر میباشد نه توربو پراپ که برای هواپیما استفاده میشود و این تابوت به هیچ عنوان قادر به ادامه پرواز با 1 موتور را ندارد و و نه در ایران بلکه در هیچ جای دنیا غیر از روسیه این تابوت هیچ استانداردی دریافت نکرده.... و ساعت پروازی یا بهتره بگم تجربه پرواز با این تابوت در هیچ جای دنیا اعتبار ندارد و چند سال پیش هم همین اتفاق در ههسا اصفهان افتاد به دلیل تمرین و ادامه پرواز با 1 موتور که در اون حادثه متاسفانه 5 نفر از بهترین خلبانهای مملکتمون فوت شدند این تابوت 48 نفر مسافر داشته که 10 نفر خوشبختانه سالم مانده اند از صمیم قلب برای خانواده های بازماندگان آرامش و صبر را آروز دارم به خصوص عزیزم راهنمایم معلم بی نظیرم علی ایزدپناهی روحت شاد.....................
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۲۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
مسولین الان میگن تو جهان نیز سقوط هواپیما اتفاق میفته و با این جمله خودشون رو تبرئه میکنن !!! ولی من از اونا میپرسم چند درصد سقوط هواپیماها در جهان مال ایرانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! فکر کنم ایران 70%وجهان(195 کشور) 30%
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۰۱:۲۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
فقط صلوات
فقط فاتحه
و دیگر سکوووووت......
سکوتی به قیمت مرگ
فقط!!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۰۱:۱۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
تسلیت به تمام مردم ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
javad
۰۱:۰۹ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
تسلیت میگم
Iran (Islamic Republic of)
باقری
۰۱:۰۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
نام و یادشان گرامی و بهره مند از رحمت وغفران الهی انشاء الله.خانوادهای داغدار ضمن تسلیت ، ما راهم در غم خود شریک بدانید.
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۰۱:۰۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
به همه عزيزان عرض تسليت براي اينكه غم و غصه اقتصاد و رانت كم بود اينم اظافه شد. خدا به ما ملت ايران صبر عنايت بفرمايد.
انشالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
متن خوشامدگويي جديد در هواپيماهاي ايران
با سلام و صلوات به روح تمام مسافرين عزيز .
و با درود به وزير محترم راه و ترابري .
ورود شما را به پرواز لايتناهي هواپيماي جمهوري اسلامي ايران خوشامد مي گوييم .
خداوندا مشيت خودت را در رسيدن و لقاء به خود برما قراردادي و سرعت آن فزون كن .
مقصد ما به احتمال 99% بهشت موعود و احتمالأ 1% مقصدي كه بر روي بليط درج شده مي باشد.
خلبان پرواز مرحوم شهيد كاپيتان بهشت زاده و گروه پروازي بد اخلاق؛ سفري خوش براي شما آرزمند است.
لطفأ به علامت نكشيدن سيگار اصلأ توجه ننموده و آخرين سيگار زندگيتان را به خوشي دود نماييد.
بستن كمربندها اصلأ ضرورتي ندارد و كاملأ بدرد نخور است.
در صورت بروز اشكال در سيستم هواي كابين ماسكهايي از بالاي سر شما آويزان خواهد شد كه شما قبل از آن رايحه خوش ملايك را احساس خواهيد كرد.
اين هواپيما مربوط به هزاره دوم ميلادي بوده و داراي دو درب اضطراري در جلو، دو در كنارين و يك درب عقب مي باشد كه چندين سال است اهرم هاي آن كار نمي كند.
ارتفاع پرواز به احتمال قريب به يقين تا آسمان هفتم بوده و هواي بهشت بسيار عالي است.
سفر خوشي را براي شما آرزومنديم
Germany
علی
۰۰:۴۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
این مسافربریه ....وای ب حال هواپیماهای جنگیمون.....با اینا جلو امریکا وا میستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
اگه کشورای خارجی بود تا الان صد هزار بار مسئولا معذرت خواسته بودن یه پیام تسلیت بدک نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
هر هواپیمایی که اخرش اوف داره همینه . خدا رحمتشان کند . اثز تحریم را فقط مردم میپذیرند
Iran (Islamic Republic of)
امین اهوازی
۰۰:۲۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
خدا به بازماندهاشون صبر بده .تسلیت هموطن
Iran (Islamic Republic of)
کاظمی ونهری
۰۰:۲۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
خداوند انشاالله به بازماندگان صبر بدهد
این هواپیما چند ماه پیش هم دسته گل به آب داده بود که به سلامتی تموم شد
این هواپیما از روز اول مشکل موتور داشت چرا مجوز پرواز داده شد به این ارابه مرگ؟؟؟!!!
یعنی این هواپیما انقدر ضعیف و ناتوانه که نمی تونه با یک موتور پرواز کنه؟
Canada
امین
۰۰:۰۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
خدا لعنت کنه اونایی رو که اجازه پرواز هواپیماهای از رده خارج دنیا علی الخصوص روسیه رو می دن
Iran (Islamic Republic of)
آنا
۲۳:۳۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
وای خانواده شون...این شب....شب اول....خدایا چی میکشن؟!...آدم تو دلش خالی میشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
ناوگان ریلی و هوایی ایران فرسوده است .والسلام
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
خدا لعنت کنه کسانی که این هواپیماهای مسخره رو برا جابجایی مسافران بکار برد جون مردم بازیچه اینا شده تسلیت میگم خیلی ناراحت شدم
Puerto Rico
زهرا
۲۳:۱۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
رئیس جمهور محترم اعلام کردن جناب آقای احمدی نژاد مسئولیت سقوط هواپیمارو بر عهده گرفتن تا مثل همیشه همه بدبختی های ما بیفته به گردن دولت قبل!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
روحشان شاد.
Iran (Islamic Republic of)
یه دوست
۲۲:۴۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
به همه ی خانواده های داغدار تسلیت میگم به خصوص به همکار گرامی آقای تورج جهانگیری واز خداوند براشون صبر زیاد آرزومندم .انشالله غم آخرتون باشه.
Iran (Islamic Republic of)
arvin
۲۲:۴۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
تسلیت عرض میکنم
Iran (Islamic Republic of)
امیر عباس
۲۲:۳۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
پسر عمم تو این هواپیما بود و از بین رفت
Iran (Islamic Republic of)
alisoleymani
۲۲:۲۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
فقط می گمم متاسفم خیلی دردناکه خدابه بازمانگانشون صبر بدها
Iran (Islamic Republic of)
احمد سهرابي
۲۲:۲۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
به بازماندكان حادثه تسليت ميكم و بابت ضعف مديريت متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۲۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
تسلیت میگم. روحشان شاد. امیدواریم تحریم ها برداشته بشن و هواپیماهای تراز اول دنیا وارد بشه که از این اتفاقات نیفته
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۲:۲۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
بازهم بگید تحریم مشکل ایجادنکرده.خدارحمتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ایمان رامرودی
۲۲:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
خدابه خونواده هاشون صبر بده و ایشالله غم آخرشون باشه...
خیلی ناراحتم
Iran (Islamic Republic of)
مسیب
۲۲:۱۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
تسلیت...
Germany
محمد
۲۲:۱۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
خدا رحمت کند انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
خدا صبر بده ب خونوادهاشون. واقعا سخته!!!!!
United States of America
سید علی حسینی
۲۲:۱۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
با عرض تسلیت:مسئولین جان هرکی دوست دارید این هواپیماهای روسی رو جمع کنید،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
هم استانی های عزیز خراسان جنوبی تسلیت .... و صبر به خانواده هایشان
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۵۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
من از مردم شریف ایران خواهش میکنم هواپیمایی ایران سوار نشن و تحریم کنن جون مردم از جیب شرکتها مهمتره بخدا پیاده برید ولی با هواپیلای اینا نرید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
مسولین الان میگن تو جهان نیز سقوط هواپیما اتفاق میفته و با این جمله خودشون رو تبرئه میکنن !!! ولی من از اونا میپرسم چند درصد سقوط هواپیماها در جهان مال ایرانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! فکر کنم ایران 70%وجهان(195 کشور) 30%
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۲۱:۵۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
از کشتار دسته جمعی غزه هم بدتره!
حالا ببینیم کدوم کشورها ازمون حمایت میکنند!!!؟؟؟
United States of America
عباس
۲۱:۴۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
تسلیت میگم به همه هموطنای عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانفر
۲۱:۴۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
با عرض تسلیت به خانواده داغ دار خداوند صبر بده
آقای وزیر پاسخ بده توی این مدت چیکار کردی برای ناوگان حمل ونقل؟
شما که بد نمیگذره بهتون ؟
یه جاده میخواهین افتتاح کنید اصلا یک لحظه صبر نمیکند باسرعت 140 کیلومتر ازش میگذرید وای بر ناوگان هوایی ما وای
استیضاح.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
خدا به بازماندگان صبر بده و
امیدوارم در این غروب یک شنبه خدا رحمتشان کند
برای شادی روحشان صلوات بفرستید.
راستی خلبان زنده مونده یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۲۱:۳۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
مثل اتش سوزی چند ماه قبل تهران از یاد میره.
ولی تورو خدا فردا نگید که مقصر چمن ورزشگاه ازادی بود؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۱:۲۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
سلام شما رو به خدا مقصران اصلی این حادثه رو به اشد مجازات محکوم کنید.
تو رو خدا هر کسی که در مسئولیتش کوتاهی کرده رو معرفی و مجازات کنید
همه تقصیر ها رو به گردن اون خلبان بدبختی کا احتمالا مرده نیندازید
خون این همه بی گناه رو پایمال نکنید
Netherlands
بهنام
۲۱:۲۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
انا لله و انا الیه راجعون.خدا به خانواده های عزادار صبر بده و به مجروحین حادثه شٍفا عنایت کنه.
واقعأ چرا ناوگان هوایی ایران انقد به این هواپیماهای عتیقه روسی دلبستگی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۱:۲۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
امیدوارم رییس جمهور محترم پاسخگوی این حادثه باشند و دولت قبل را متهم نکنند!
هرچند بعید میدونم.اتوبوس تهران-قم خارج شد که هیچی نشد.اتوبوس خط واحدتهران خارج شد که انداخت کول جناح مقابل.
آقای رییس جمهور تاکی فرار از بی مسئولیتی؟
Iran (Islamic Republic of)
Safajoo
۲۱:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
من يه مهماندارم
از اينكه همكارانم رو به اين مفتي از دست ميدم خيلي ناراحتم خيلي
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
تسلیت میگم خدا عاقبت مرا به خیر کند
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۱:۱۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
چطور موقع ساخت اسمش ایران-140 بود حالا که سقوط کرده اسمش شد آنتونوف140!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!حالا ببینید ساخت ریل ملی چه فجایعی به با رخواهد آورد همه جای دنیا بعضی صنایع خاص در یک یا دوکشور ساخته میشود وباقی کشورهای دنیا از اون کشور میخرند مثل هواپیما --ریل--و.....ببینید کی گفتم
۱۲۳
آخرین اخبار