رژیم صهیونیستی بازگشت هیئت مذاکره کننده اش به قاهره را منوط به توقف شلیک موشک از سوی غزه کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که مادامی که شلیک موشک از سوی نوار غزه متوقف نگردد، هیئت مذاکره کننده خود را به مذاکرات غیر مستقیم میان فلسطین- اسرائیل در قاهره نخواهد فرستاد.

"گلعاد اردان" وزیر اطلاع رسانی رژیم صهیونیستی وعضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی شب گذشته در گفتگو با شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: مادامی که شلیک موشک‌ها ادامه یابد؛ ارتش به آن پاسخ می‌دهد و اسرائیل مذاکره در زیر آتش را نمی‌پذیرد.

وی همچنین در گفتگوبا شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: تمامی گزینه‌ها برای متوقف ساختن شلیک این موشک‌ها، روی میز است؛ البته وی درباره این گزینه‌ها توضیحی نداد.

در همین رابطه "عاموس گلعاد"، رئیس دائره سیاسی و امنیتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و عضو هیئت مذاکره کننده این رژیم به رادیو اسرائیل گفت: اسرائیل مادامی که شلیک موشک از نوار غزه متوقف نگردد، با طرف فلسطینی مذاکره نخواهد کرد.

همچنین برخی منابع سیاسی در رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که بازگشت هیئت مذاکره کننده این رژیم به قاهره فعلا مطرح نیست.

پیشتر یک مسئول صهیونیست گفته بود: درباره بازگشت هیئت مذاکره کننده اسرائیل به پایتخت مصر، در شنبه شب به منظور مذاکره غیرمستقیم با گروه های فلسطینی برای آتش بس دائمی میان دوطرف، تصمیمی گرفته نشده است.  

همچنین روزنامه اسرائیلی هاآرتص در پایگاه اینترنتی خود از قول یک مسئول در رژیم صهیونیستی که نامی از وی نبرد، نوشت: برنامه‌ای برای بازگشت هیئت مذاکره کننده اسرائیل به قاهره  درشنبه شب نداریم.

این مسئول همچنین می گوید: ما زیر شلیک موشک‌ها از سوی غزه به شهرهای اسرائیل مذاکره نمی کنیم.

گفتنی است، هیئت مذاکره کننده رژیم صهیونیستی صبح روز جمعه، پیش از پایان آتش بس 72 ساعته، قاهره را ترک کرد.


انتهای پیام/
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار