"کامران رسول‌زاده" شاعر و خواننده گفت: دفتر سوم مجموعه شعر "دستورهای زبانی یک دیکتاتور عاشق" به زودی از انتشارات مروارید وارد بازار می‌شود.

"کامران رسول‌زاده" شاعر و خواننده کشورمان در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران از چاپ کتاب و نمایش‌نامه جدیدش خبرداد و گفت: دفتر سوم مجموعه شعرم به نام "دستورهای زبانی یک دیکتاتور عاشق" شامل چهار فصل است و نام فصل‌های آن به ترتیب "دیکتاتوری عشق"، "دموکراسی عشق"، "من بودن، زن بودن" و "کوتاه مثل عشق" می‌باشد. 

رسول‌زاده افزود: همزمان با چاپ کتاب، اولین نمایش‌نامه به نام "چند زنمرد (woMan)" نیز با سه زبان فارسی، ترکی و انگلیسی به چاپ خواهد رسید. 

وی گفت: در این نمایش‌نامه جهان بینی متفاوتی از رفتار عاشقانه را به تصویر می‌کشد. این نمایش‌نامه تک پرده‌ای، داستان زنی است که نگاه متفاوتی از عشق را روایت می‌کند. 

رسول‌زاده در پایان گفت: کتاب "دستورهای زبانی یک دیکتاتور عاشق" و نمایش نامه "چند زنفرد (woman) ، هر دو طی دو هفته آینده از انتشارات مروارید وارد بازار کتاب می‌شوند.  
 
گفتنی است این خواننده تاکنون کتاب‌هایی با نام‌های "فکر کنم باران دیشب مرا شسته/ امروز "توام" و "کوتاه بیا! عمرم به نیامدنت قد نمی‌دهد..." نیز به چاپ رسانده است.  
 
از وی همچنین تاکنون آلبوم‌های "بی‌سرانجام" در زمستان سال 1387 و آلبوم "بهانه" وارد بازار موسیقی شده است و در حال تولید آلبوم جدید خود نیز می‌باشد. 


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار