به گزارش
خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران ، اختراع ربات آموزشی تعقیب خط بدون میکرو کنترلر با طراحی و درک ساده جهت آموزش علم روباتیک برای فراگیران علم روباتیک است و در رباتهای موجود وجود میکرو کنترل موجب درک شکل این علم میگردد که با حذف این قطعه مشکلات ناشی از آموزش مرتفع میگردد.
بنابراین گزارش:از جمله مشکلات میتوان به درگیر شدن فراگیران علم روباتیک با مسئله نامنویسی و مشکلات مربوط به صحیح نبودن کدهای مربوط به آن، مشکلات ناشی از عدم درک صحیح ارتباط بین سختافزار و نرمافزار، معیوب بودن میکروکنترلر، ازکار افتادن میکروکنتر بر اثر خطای انسانی و نیازمندی روبات به پروگرمی و هزینههای بالای ان اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، در این روبات آموزشی علم روباتیک با استناد از قطعات ساده الکترونیکی به فراگیر شدن با مشکلات ناشی از میکروکنتلر با علاقه بیشتری به یادگیری این علم میپردازند.
انتهای پیام/