حلالی: باشگاهها باید هنر درآمدزایی داشته باشند

کارشناس فوتبال گفت: باشگاهها باید هنر درآمدزایی داشته باشند ولی به دلیل توانایی نداشتن در ایجاد درآمدزایی دچار مشکل می‌شوند.

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم استقلال و استقلال خوزستان بازی نسبتا خوبی ارائه دادند ولی با توجه به موفقیتهای گلی که برای هر دو تیم وجود داشت استقلال اهواز برای موفقیت از شرایط و آمادگی خوبی برخوردار نبود و با زیکنانش بی‌تجربه بودند و در نیمه دوم نتوانستند از موقعیتهای به دست آمده برای حمله استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: این دو تیم در نیمه اول موقعیتهایی را از دست دادند ولی در نیمه دوم استقلال تهران توانست با هوشیاری از موقعیتها استفاده کرده و به گل برتری دست یابد.

کارشناس فوتبال همچنین تصریح کرد: در شروع هفته دوم لیگ، بازیها از کیفیت زیاد جالبی برخوردار نبود.

حلالی در مورد صحبت قلعه نویی در مورد پایین آوردن سقف قرارداد بازیکنانش گفت: در این مورد اطلاعی ندارم ولی وقتی قراردادی بسته می‌شود امکان تغییر آن وجود ندارد.

وی در پایان در مورد سقف بودجه خاطرنشان کرد: هر ورزشکاری هنری دارد و متناسب با هنرش باید حقش را بگیرد باشگاهها باید هنر درآمدزایی داشته باشند ولی به دلیل عدم داشتن تخصص باشگاهها در حوزه درآمدزایی این مشکل ایجاد می‌شود و در هیچ جایی برای قرارداد سقف تعیین نمی‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حلالی ، درآمدزایی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار