به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر، حسین محمدپورزرندی در حاشیه جلسه ارتباط مستقیم تلفنی سامانه8655 که به منظور پاسخگویی به انتقادات، پیشنهادات، شکایات و تقدیر از همکاران حوزههای مرتبط با بانک شهر صورت گرفت، در جمع خبرنگاران گفت:
سیستم نظارت مردمی باید در شبکه بانکی به عنوان یک سامانه فعال وجود داشته باشد که در این زمینه راهاندازی سیستم نظارت مردمی بانک شهر را به عنوان یک سامانه در دستور کار قرار دادیم و این سیستم با شماره تلفن 8655 راهاندازی شده و در آینده نیز توسعه مییابد.
مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر به صورت 24ساعته فعال است، افزود: اگر چنین سیستمی در شبکه بانکی کشور شکل گیرد، هرگز مشکلاتی نظیر اختلاس 3هزار میلیاردی اخیر، رخ نمیدهد چون مردم مدیران را با مشکلات موجود آشنا میکنند.
پورزرندی در ادامه با تاکید بر این که مقررات بانک مرکزی از سوی بانک شهر کاملاً رعایت میشود، خاطرنشان کرد: مطالبات معوق بانک شهر کمتر از 4درصد است و نسبت به ابتدای سال، این بانک در مبحث رشد منابع با رعایت مقررات بانک مرکزی به میزان20درصد رشد داشته و همچنین سود سپردهها طبق مقررات بانک مرکزی کاهش یافته است.
پورزرندی یادآور شد: سرمایه بانک شهر به دو برابر رسیده است و این سرمایه امسال به میزان دو برابر دیگر افزایش مییابد که این امر از محل تجدید ارزیابی داراییها خواهد بود و تا پایان سال جاری سرمایه این بانک به 16هزار میلیارد خواهد رسید.
پورزرندی با اشاره به استفاده از سیستم ارتقاء یافته نگین برای اولین بار اظهار کرد: تا پایان مرداد ماه، اشکالات سیستمی بانک رفع خواهد شد وکارگروههای بازاریابی، روابطعمومی و IT این بانک، در تمام استانها تشکیل شده است.
وی در ادامه اظهار کرد: از مشکلات بخش مالی شهرداریها این بود که به سیستم بانکی متصل نبودند و چکهایی که دریافت میکردند ممکن بود برگشت بخورد؛ اما هم اکنون در حال ساماندهی سیستمی هستیم که به سیستم شهرسازی متصل باشد و آنچه که ما اعلام کردیم پرداخت نقدی در ازای چک به پیمانکاران است که این امر موجب کاهش قیمت اجرای پروژهها میشود.
انتهای پیام/