رئیس ستاد برگزاری مسابقات سیزم تکواندو گفت:مردادماه سال جاری میزبان رقابتهای تکواندو نظاميان جهان هستيم که اصطلاحا در قالب مسابقات سیزم برگزار ميشود.

امير سرتیپ نصراله عزتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،برگزاری این رقابتها در ایران قطعاً فرصتی بزرگ جهت معرفی فرهنگ و ظرفیتهای بالای موجود در کشور عزیزمان میباشد.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات سیزم تکواندو افزود:از انجايی که میزبانی اين مسابقات را به ما  سپرده اند به ان به عنوان یک فرصت مغتنم نگاه کرده و برنامه های خاصی برای آن پيش بيني مي نمائيم و به منظور بهره مندی هرچه شایسته تر از آن، کمیته های مختلفی در وزارت دفاع شکل گرفته تا میزبانی ما در این مسابقات به نحو عالی انجام شود.

عزتي بيان داشت:این مسابقات از 23 تا 30 مرداد ماه به میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دو بخش آقایان و خانم ها انجام خواهد شد.

 در همین راستا جلسات هماهنگی با حضور سردار باران چشمه، رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار خلیلی رييس هيات تكواندو نيروهاي مسلح و مسئول كميته فني مسابقات و دیگر دست اندرکاران این رقابتها از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و ... برگزار شده و دستور العمل لازم جهت این مسابقات تدوین و ابلاغ شده است.

وي خاطر نشان کرد:تا این تاریخ حدود 17 تیم از کشورهای مختلف جهت حضور در مسابقات اظهار علاقه مندی کرده اند که عبارتند از: روسیه، برزیل، چین، ارمنستان، قزاقستان، قطر، اندونزی، کویت، عراق، اردن، ویتنام، افغانستان، تونس، کلمبیا، سوریه، پاکستان و کره جنوبی و البته تقریبا تا هفته آخر هم بعضی کشورها خود را جهت حضور در ایران  معرفی خواهند کرد.

وي در پايان افزود:فدراسیون همکاری خوبی با ما در این رابطه داشته است و کمیته فنی این مسابقات را از فدراسیون انتخاب کرده ایم. تعیین داوران، استاندارد بودن سالن ها، تجهیزات فنی، نحوه زمان بندی و در اختیار قرار دادن امکانات موجود به تیم ها و دیگر مواردی که در راستای تخصص این فدراسیون است را با هماهنگی فدراسیون تکواندو انجام داده ایم و طی جلسات متعددی که با مسئولین فدارسیون تکواندو به خصوص  سیدمحمد پولادگر رئيس فدراسيون تكواندو داشته ایم تمام ظرفیت فدراسیون برای برگزاری این مسابقات آماده می باشد و الحمدلله کار به شکلی در حال انجام است که در شأن جمهوری اسلامی ایران باشد.


انتهاي پيام/
 



برچسب ها: عزتی ، سیزم ، نظامی ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار