سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تصویب 2 فوریت تملک خانه شیخ فضل الله نوری و سید حسن مدرس جهت تبدیل به مرکز فرهنگی خبر داد.

تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان بررسی طرح حمایت از کار داوطلبانه جهادی در جلسه غیر علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران به تصویب یک فوریت این طرح و ارجاع آن به کمیسیون فرهنگی در ماه‌های گذشته اشاره نمود و اظهار داشت: با توجه به نظرات موافق و مخالف اعضا در این خصوص طرح مجددا جهت بررسی بیشتر به کمیسیون فرهنگی ارائه شد. 

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن آستانه نهضت مشروطه و اهمیت حفظ آثار مربوط به  این دوران از 2فوریت طرح  تملک خانه شیخ فضل الله نوری و سید حسن مدرس به عنوان یکی از مصوبات جلسه امروز شورا نام برد و افزود: بنابر نظر اکثر اعضا شورا این اماکن تاریخی توسط شهرداری تهران تملک شده و به مراکز فرهنگی تبدیل خواهد شد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: همچنین به پیشنهاد اسماعیل دوستی یکی از اعضا شورای شهر مقرر شد تا در خصوص تملک خانه سردار اسد به عنوان یکی از مبارزین مشروطه رایزنی‌های لازم با بانک ملی  ایران صورت گیرد چرا که  این خانه یکی از املاک تحت تملک بانک ملی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار