دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه کمترین کاری است که می‌توان در رد این جنایات بشری انجام داد.

"روح‌الله نجابت" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به توجه قانون اساسی نسبت به حمایت از مظلومان، اظهار داشت: در دین مبین اسلام بارها به دفاع از مظلوم اشاره شده، لذا در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز بر این موضوع تاکید شده است.

وی هر انسان آزاد منش قطعا نمی‌تواند صحنه‌های جنایت در فلسطین را ببیند و نسبت به آن بی‌تفاوت باشد، تصریح کرد: اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه کمترین کاری است که می‌توان در رد این جنایات بشری انجام داد.
   
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: در این مسئله بدیهی حمایت کشورمان به عنوان کشوری که همیشه در حمایت از مظلوم پیشگام بوده است، نقش قابل توجهی در مجامع بین المللی خواهد داشت.

نجابت افزود: بخشی از حمایت مربوط به کمک‌های بشر دوستانه، پزشکی و دارویی است که از طرف ایران انجام گرفته است، به نظر بنده بخش مهم حمایت، در جهت تجهیز کردن مردم غزه باید صورت گیرد و این حمایت نه تنها در خصوص مردم غزه بلکه هر گروهی که در مقابل ظالم مقاومت و مبارزه می کند باید صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از کشورها علی‌رغم شعار حمایت از مردم غزه، پشت پرده اقدام دیگری انجام می‌دهند، گفت: کشورهای سازشکار منطقه که رژیم صهیونیستی را حمایت می‌کنند هیچگاه نمی‌توانند دوست مقاومت اسلامی باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: غزه ، حمایت ، مظلوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار