تیم ملی والیبال کشورمان تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی مردان جهان آماده می‌کند.

حسینعلی مهرانپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: حضور ملی‌پوشان در اردوی تدارکاتی آمریکا از چند جهت قابل بررسی است که در اکثر موارد باعث می‌شود که به این نتیجه برسیم که ملی‌پوشان برای ارتقا سطح کارشان نیاز به حضور در یک چنین اردویی داشتند.
کارشناس والیبال کشورمان تصریح کرد: وقتی که فدراسیون والیبال آمریکا از تیم ملی ایران برای تشکیل اردوی تدارکاتی دعوت می‌کند این امر حاکی از بالا بودن سطح و ارزش کار والیبال ایران است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور در این اردو با توجه به آن که به تازگی مسابقات لیگ جهانی پایان یافته است، باعث خستگی ملی‌پوشان می‌شود؟ گفت: خستگی‌ها را اعضای کادر فنی باتوجه به برنامه‌ریزی‌های خاص یابد به نوعی برطرف کنند نمی‌توان گفت که چون بازیکنان تازه از لیگ جهانی فارغ شده‌اند پس در هیچ مسابقه یا سفری نباید شرکت کنند. والیبال ما حرفه‌ایست پس باید برنامه‌ها به طور حرفه‌ای دنبال شود.

کارشناس والیبال اظهار داشت: وقتی تیم ملی والیبال به اردوی آمریکا دعوت شد هنوز قرعه‌کشی مسابقات جهانی انجام نشده بود و معلوم نبود ما با آنها هم گروه هستیم به همین دلیل مسئولان فدراسیون به همتایان خود پاسخ مثبت دادند.

مهرانپور تصریح کرد: بازی با تیم قدرتمند ‌آمریکا باعث می‌شود تا ملی‌پوشان و کادر فنی نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنند در اردوها و تمرینات بعدی تلاش خود را در راستای برطرف کردن مشکلات و تقویت مسائل فنی بکار می‌گیرند.

وی یاداور شد: پس از پایان مسابقات لیگ جهانی 2014 والیبال ایران با مسائل پیش حسین معدنی مواجه شد ملی‌پوش در طول 2 روزی که پیش از اعزام به آمریکا در تهران تمرین کردند از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار بدی قرار داشتند این اردوی خارجی می‌تواند تا حدودی وضعیت روحی آنها را التیام بخشد.

برهم زدن اردوی آمریکا غیر قابل قبول بود چون در زمینه‌های بین‌المللی باید حرفه‌ای رفتار کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، والیبال ، مهرانپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار