کارشناس فوتبال کشورمان گفت: محرومیت 3 ماهه برای پیام صادقیان با توجه به جوان بودنش سنگین است و می‌تواند به فوتبال ایران لطمه وارد کند.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از حرکت پیام صادقیان و محرومیت آن در فوتبال افزود: پیام صادقیان یکی از بهترین بازیکن سال گذشته در فوتبال بوده است و حرکت این بازیکن از روی بی‌تجربگی انجام شده است.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: مسئولان کمیته انضباطی بهتر بود در درجه اول یک صحبت مفید با این بازیکن انجام می‌دادند یا حداکثر یک تنبیه جزئی برای او در نظر می‌گرفتند چرا که این محرومیت 3 ماهه برای پیام صادقیان می‌تواند سخت باشد و نبود این بازیکن می‌تواند به فوتبال ما لطمه وارد کند.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از رفتار داور که گفته شده شکایتی از پیام صادقیان ندارد، بیان کرد: به نظر می‌رسد که داور نیز چنین فکری را داشته است که نبود پیام صادقیان می‌تواند به فوتبال ما لطمه بزند به همین دلیل این داور از شکایت خود صرف نظر کرده است ولی در کل بهتر بود یک محرومیت جزیی برای این بازیکن در نظر گرفته می‌شد چراکه این بازیکن جوان با این محرومیت سنگین از فوتبال دور می‌شود.

محمودی همچنین درباره ارزیابی‌اش از عملکرد کل تیم‌ها در هفته دوم لیگ اظهار داشت: تیم‌ها در هفته اول و دوم لیگ از کیفیت بالایی نسبت به سال قبل برخوردار نبودند و سطح پایینی را در بازی‌ها نظاره‌گر بودیم.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: چند دلیل وجود دارد که باعث می‌شود در روند تیم‌ها اثرگذار باشد و دچار افت تیم شود. یک دلیل افت این است که معمولا بازیکنان تیم‌ها در هفته اول یا دوم به خاطر انجام دادن بدن‌سازیشان دچار خستگی می‌شوند این می‌تواند در روند تیم اثرگذار باشد و دلیل دیگر تغییرات زیادی که تیم‌ها در جا به جایی بازیکنان یا مربیان انجام داده‌اند که این جا به جایی‌ها می‌تواند به صدر تیم تمام شود و دلیل دیگر جوان شدن اکثر تیم‌ها که باعث می‌شود تیم هماهنگ نشود و کارگروهی مناسبی را از خود نشان ندهد.

وی درباره ارزیابی‌اش از تیم‌ها پدیده و مسجد سلیمان در لیگ برتر اظهار داشت: تیم‌هایی که برای سال اول وارد لیگ می‌شوند باید تلاش بسیار زیاد را انجام دهند و نتایج بسیار خوبی را بدست آورند چرا که امتیاز نگرفتن این تیم‌ها باعث می‌شود که برای سال بعد افت کنند پس باید یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند که بتوانند جای خود را در لیگ ثابت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: محرومیت ، صادقیان ، محمودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار