مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی را تنها نسخه برای اصلاح اقتصاد کشورعنوان کرد و گفت: راه علاج این حوزه در کاهش وابستگی به نفت و اصلاح زیرساخت های اقتصادی می باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

ˈمجتبی ذوالنورˈ در هشتمین نشست ˈاین عمارˈ که با موضوع تمدن اسلامی و اقتصاد از دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، افزود: امیدواریم با همت تمام مسوولان و همراهی مردم در رعایت اصول 24 گانه اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری که مبتنی بر آموزه های اسلامی می باشد، به آرمان ها و تمدن اصیل اسلامی خود نزدیک تر شویم.

وی با اشاره به تلاش های غرب برای تقویت باورهای خود و سلطه بر جهان، اضافه کرد: امروزه در غرب مثلث هماهنگ حکومتی شامل اقتصاد، سیاست و فرهنگ ایجاد شده است که اومانیسم وانسان گرایی در بعد فرهنگی، کاپیتالیسم و سرمایه داری در بعد اقتصادی و لیبرالیسم در بعد سیاسی آن قرار دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در بعد فرهنگی باید بهتر عمل کنیم و در حوزه علم نیز نباید به پیشرفت های بدست آمده بسنده کنیم، خاطرنشان کرد: گرچه نسبت به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفتهای علمی زیادی را بدست آورده ایم اما هنوز با تمدن سازی فاصله داریم.

ذوالنور در بخش دیگری از سخنان خود از کشتار مردم غزه توسط صهیونیست ها به عنوان مهم ترین مساله کنونی جهان اسلام یاد کرد و با محکوم کردن این جنایات، گفت: در حال حاضر مثلث منحوسی از یهودیت،صهیونیسم و اسراییل در جهان شکل گرفته است.

وی، جامعه مسیحیت آمریکایی و صهیونیست را پشتوانه اصلی کارها و جنایات صورت گرفته توسط رژیم منحوس اسرائیل در سرزمین های اشغالی دانست و گفت: یکی از اهداف این جنایات ترس از قدرت اسلام و گسترش آن است.

ذوالنور با اشاره به ناکامی اسرائیل در شکستن مقاومت مردم غزه،اظهار کرد:امروز با وجود تمام حملات رژیم غاصب صهیونیستی به غزه و انسداد گذرگاه رفح، مردم مظلوم این سرزمین با عزمی بالا مقاومت شجاعانه را تنها راه دفاع از خود می دانند و در جبهه مقابل تنها استیصال نصیب رژیم منفور اسراییل شده است.

ذوالنور در ادامه از جمهوری اسلامی ایران بعنوان ام القرا و کانون اصلی بیداری اسلامی کشورهای منطقه یاد کرد و گفت: محور شرارت خوانده شدن ایران از سوی آمریکا به خاطر همین موضوع و ترس از تضعیف مواضع این کشور و مسیحیت توسط جمهوری اسلامی بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه امروز دنیای استکبار با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله ماهواره ها و فضای مجازی سعی در ایجاد جنگ مذهبی ،استحاله و مسخ ماهیت و هویت دینی مسلمانان دارد، خاطرنشان کرد: ضروری است در این خصوص بیش از پیش هوشیار باشیم و نقشه های دشمنان را خنثی و ناکام بگذاریم که یکی از اقدامات مهم در این راستا توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی است./ز

برچسب ها: اقتصاد ، مقاومتی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.