فیلم «آئورا، یک مرحله قبل از صرع» به نویسندگی،تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی کوشکی، دوشنبه 20 مرداد ساعت 17 در سینماتک خانه هنرمندان ایران نمایش داده می‌شود و سپس نشست نقد و بررسی آن برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، پنجاه‌وهفتمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم «آئورا، یک مرحله قبل از صرع» ساخته مهدی کوشکی اختصاص یافته است. این فیلم که در تالار استاد ناصری اکران می‌شود، با حضور امیر پوریا نقد و بررسی خواهد شد.

در این فیلم، صحرا فتحی، سعید چنگیزیان، به‌آفرید غفاریان، میلاد نصراللهی، پریوش محمدکاشی، جمعه سعیدی، محمد فراهانی و مهدی کوشکی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین عوامل فنی فیلم از این قرارند: هاشم شاکری(تصویربردار)، علیرضا علویان(صداگذاری و ترکیب صدا)، قادر قادری(صدابردار)، نوید گوهریان(موسیقی)، مهدی کوشکی و لیلا ناطق(تدوین)، سامان وفایی(اصلاح رنگ)، فاطمه ثاقب(دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، حسین خدارحمی و ارغوان راستی (گروه تولید)، محمد فراهانی(تدارکات).

از دیگر آثار مهدی کوشکی می‌توان به نگارش و کارگردانی نمایش «کاسیت در زنجیر»، بازی در نمایش «شب نشینی باشکوه آقاجون» و نگارش، کارگردانی و بازی در نمایش «باد شیشه را می‌لرزاند» اشاره کرد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار