در صورت موافقت ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم یاس مازندران میزبان برگزاری این جشنواره کشوری در شهرستان آمل می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم یاس در این نشست با ابراز خرسندی از انتخاب مازندران برای برگزاری این جشنواره گفت: این استان در صورت سنجیده شدن توانمندی‌ها و امکانات، مازندران میزبانی برگزاری دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی یاس را در کشور خواهد شد.

حسین مسافر آستانه با اعلام اینکه پس از بررسی‌های لازم از شرایط موجود و کافی در این استان این جشنواره در اوایل فصل پاییز به اجرا گذاشته می‌شود، بیان داشت: مازندران با توجه به شرایط اقلیمی، موقعیت جغرافیایی و وجود سواحل زیبای دریای خزر دارای ظرفیت‌های بسیاری برای برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های بین‌المللی بزرگ است.

وی افزود: با برگزاری این جشنواره در مازندران مطمئنا برای این استان برای هر سال به ثبت خواهد رسید و این امر مهم برای مازندران فرصتی مناسب خواهد بود.

مسافر آستانه با تاکید براینکه این جشنواره فرصت خوبی برای مازندران به عنوان یک استان فرهنگی در کشور خواهد بود، ابراز داشت: در صورت اجرای دومین جشنواره بین‌المللی یاس برای جذب توریست بیشتر به اماکن‌های دیدنی و مذهبی و معرفی بهتر این استان، مناسب خواهد بود.

اعضای ستاد جشنواره بین‌المللی فیلم یاس پس از نشست به بازدید از مکان‌ها و مجتمع‌های تفریحی و فرهنگی و هنری مازندران پرداختند


برچسب ها: مازندران ، میزان ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.