تجمع بزرگ مخالفت با کشتار مسلمانان غزه مقابل دفتر سازمان ملل از ساعت 10 صبح برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، تجمع بزرگ مخالفت با کشتار مسلمانان غزه مقابل دفتر سازمان ملل از ساعت 10 صبح با حضور 250 دانش‌آموز عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان تهران ، مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان،‌ دبیر کل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان، بسیج وکلای مرکز امور مشاوران قوه قضائیه درحال برگزاری است.

در ادامه نیز حامد علامتی دبیر کل اتحادیه اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به حضور 250 دانش آموز در این تجمع بزرگ گفت: امروز 250 دانش آموز به نمایندگی از 12 میلیون دانش آموز جهان در تجمع بزرگ مخالفت با کشتار مسلمانان غزه شرکت می‌کنند.

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان امروز با حضور در این  تجمع بزرگ حمایت خود را از دانش‌آموزان و کودکان غزه اعلام خواهند کرد و فریاد خود را مبنی بر اینکه سکوت مجامع بشری بی فایده است با صدای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا اعلام می‌کنند و خواهند گفت حکومت ظلم و استبداد باقی نخواهد ماند.

گفتنی است، دانش آموزان سراسر جهان می‌توانند در باشگاه ضد صهیونیسم دانش آموزی که از روز قدس آغاز شده است و تا 13 آبان ادامه دارد برای حمایت از دانش‌آموزان وکودکان غزه شرکت کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: وکلا ، بسیج ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار