مسئول کمیته فنی شیرجه گفت: شیرجه‌ روهای ملی‌پوش کشورمان با وجود آنکه حدود 6 ماه به طور منظم تمرین کرده بودند نمی‌توانند در بازی‌های آسیایی کره جنوبی حضور داشته باشند.

امید حدیقی مسئول کمیته فنی شیرجه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: منحل شدن شیرجه از اعزام به بازی‌های آسیایی کره جنوبی لطمه بزرگ و شدیدی به این رشته زده است ما در طول 4 سال گذشته به خاطر تغییرات مدیریتی در فدراسیون ضربه‌های بزرگی را متحمل شدیم ولی با وجود این مشکلات کار را رها نکردیم.
 
وی تصریح کرد: تغییرات مدیریتی در فدراسیون در طول سال‌های گذشته باعث شد تا یکسری از فعالان شیرجه کار خود را رها کرد و با افرادی جدید برنامه‌ها را شروع و دنبال کردیم جذب مجدد ورزشکاران در هر مرحله کار بسیار سختی بود که ما در زمان‌های گوناگون این کار را انجام دادیم.
 
مسئول کمیته فنی شیرجه کشورمان در ادامه یادآور شد: گلایه من در شرایط کنونی از مسئولان کلان ورزش این است که در کشوری که برای دو تیم باشگاهی که 200 میلیارد تومان بدهی دارند مسئولان در وزارت خانه تشکیل جلسه داده و برای رفع مشکل مالی موجود حامی مالی جذب می‌کنند، حال چرا این مسئولان نتوانستند برای یک کاروان ورزشی در چندین رشته مختلف حامی مالی مطمئن جذب کنند.
 
 وی گفت: بعید می‌دانم عدم اعزام تیم شیرجه به بازی‌های آسیایی کره جنوبی فنی باشد فکر می‌کنند پس از بازگشت ملی‌پوشان و پایان بازی‌های آسیایی نتایج کسب شده نیاز به بحث و بررسی دارد مسئولان به گرفتن چنین تصمیمی اقدام کرده‌اند در کل فکر می‌کنم آنها نگران از پاسخگویی به مسئولان عالی رتبه از جمله مجلسی‌ها بودند.
 
حدیقی اظهار داشت: تصمیمات مسئولان برخی رشته‌ها مثل شیرجه را نابود می‌کند متاسفانه می‌گویند اعزام نشدن برخی رشته به معنای پایان دنیا نیست!
 
بله این حرف درست است اما این تصمیم عمر ورزشی یک ملی ‌پوش محسوب می‌شود شیرجه رویی که در حال حاضر در سن 25 سالگی است دیگر  به درد بازی های آسیایی دوره بعد نمی‌خورد این امر در حالی است که این ورزشکار برای رسیدن به این مرحله 15 سال زحمت کشیده است و برای  رشد و حرفه ای شدن وی حداقل 15 سال زحمت کشیده شده و مسئولان فدراسیون از بیت‌المال برای رشد این شیرجه رو هزینه صرف کرده‌اند.
 
 حدیقی گفت: مسئولان بدانند ما هم زیر سقف و آسمان این کشور زندگی می‌کنیم، می‌دانیم که سازمان به وزارت  خانه تبدیل شده و این جابه جایی با  نوعی بحران همراه بوده است به طور حتم نمایندگان مجلس هم این  مساله را درک می‌کنند و در صورت عدم مدال آوری مسئول خاصی را مورد  سوال قرار نمی‌دهیم.
 
وی در خاتمه گفت: در حال حاضر می‌خواهم بدانم مسئولان کلان ورزش برای شیرجه چه هدفی را تعیین کرده‌اند تا من به عنوان مسئول و مربی ورزشکاران را به بهانه آن هدف وافق به جلسات تمرینی بکشانم رشته‌ها المپیکی نیست، هر چهار سال یک بار به بهانه  حضور در بازی‌های آسیایی ملی‌پوشان را دور هم جمع می‌کردیم حال که دو دوره است از حضور در این پیکارها محروم شده ایم دیگر تمرین و آماده سازی هیچ بهانه ای ندارد و فقط می‌خواهم من که سالها در این رشته فعال هستم از مسئولان بخواهم بگویند انتهای شیرجه کجاست؟

انتهای پیام/
برچسب ها: حضور ، کره ، منظم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار