بنیاد خیریه نورآوران سلامت شعبه شرق کشور در مناطق محروم استان از جمله راز و جرگلان، غلامان و مانه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد ، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی محمدرحیم نوروزیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در مراسم شروع به کار بنیاد خیریه نورآوران سلامت شعبه شرق کشور در مناطق محروم استان گفت: مصداق تفکر بسیجی و جهادی پزشکان و دندانپزشکان که به صورت رایگان و بدون هیچ چشم داشتی برای خدمت به مردمی که نیازمندند و تمکن مالی ندارند را می توان در این بنیاد خیریه دید

وی، افزود: این کار بزرگ، نوعی فرهنگ سازی و ایجاد یک مدل خدمت رسانی به مردم نیازمند است که این خدمات را می توان گسترش داد.

نوروزیان، اظهارداشت: ما مسئولان بوسه بر دست پزشکان مستقر در این بنیاد خیریه می زنیم چون خدمات آنها از بعد مالی نیست بلکه بعد معنوی دارد و دعای خیر مردم همیشه بدرقه راهشان است.

رئیس بنیاد خیریه نورآوران سلامت شعبه شرق کشور نیز در این مراسم با اشاره به مدت زمان سه ماهه برای انجام خدمات تخصصی چشم و دندانپزشکی، افزود: تقریبأ برای 10 هزار نفر جمعیت اقشار ضعیف روستایی مناطق در نظر گرفته شده، انجام خواهد شد.

انتظاری گفت: دوره پانزدهم کشوری بنیاد نور آوران در استان آغاز شد که با بهترین تجهیزات چشم پزشکی و دندانپزشکی با مجرب ترین پزشکان و دندانپزشکان، روزانه 80 بیمار را ویزیت خواهند کردب/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
بوسه میزنیم بردستان بی ادعایتان.خسته نباشید..درودودوصدبدرود