نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت که کارنامه یکساله دولت در مهار تورم و اهتمام به رونق اقتصادی خوب و موفق بوده است.

قاسم احمدی در گفتگو با خبر نگار باشگاه خبر نگاران ساری افزود : آنچه در یکسال گذشته از دولت دیده ایم، عملکردی خوب در مهار تورم بوده است.

وی تصریح کرد: دولت در یکسال گذشته نقدینگی را کم کرد و اجازه نداد پول و نقدینگی تزریق شود و در نتیجه توانست تورم را مهار کند، گر چه این موضوع اقدامی مثبت از سوی دولت است اما کافی نیست و باید رونق اقتصادی در کشور تحقق یابد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: اینکه دولت پس از یک سال برنامه خود را برای خروج کشور از رکود اقتصادی ارایه کرده گامی بلند و نشانه توجه دولت به این امر مهم است. باید با همکاری مجلس این موضوع به نتیجه برسد تا شاهد رونق اقتصادی در کشور باشیم.

احمدی خاطرنشان کرد: گر چه مسایل هسته ای و مذاکرات و موضوع غزه برای کشور بسیار با اهمیت است، اما باید روی مسایل اقتصادی و معیشت مردم نیز وقت کافی بگذاریم تا غفلتی از این امر مهم صورت نگیرد.

وی تصریح کرد: کشور باید از رکود خارج و به سمت رونق تولید ملی برود و در این زمینه به همکاری مجلس و قوه قضائیه وحرکت آنها در این زمینه نیاز داریم تا اقتصاد در مسیر درست خود قرار گرفته و با فساد و رانت مبارزه شود و همچنین مشوق های لازم برای سرمایه گذاری در بخش خصوصی فراهم شود./ب

برچسب ها: کارنامه ، یکساله ، مهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.