سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: کنگره علوم دارویی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در ساری برگزار می شود.

فروزان الیاسی در گفتگو با خبر نگار باشگاه خبر نگاران ساری افزود : این کنگره توسط کمیته تحقیقات دانشجویی و با حمایت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران در تاریخ 22 و 23 آبان در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) ساری برگزار می شود .

وی آموزش صحیح، همکاری و همفکری محققان ، ایجاد انگیزه و استفاده از قدرت و نشاط و روحیه برتری جویی جوانان در امر پژوهش و ایجاد روحیه تحقیق در آنها و انتشار آخرین یافته های علمی و فراهم کردن ارتباط نزدیک میان اساتید و دانشجویان را از مهمترین اهداف برگزاری این کنگره عنوان کرد.

وی بیان کرد:این کنگره در محورهای مدیریت و اقتصاد دارویی، فارماکوگنوزی، فارماکولوژی، نانوتکنولوژی، داروسازی بالینی، سم شناسی، تکنولوژی دارویی، فارماسیتوتیکس،بیوتکنولوژی دارویی، شیمی دارویی، کنترل غذا و دارو ، علوم پایه و تازه های دارویی برگزار می شود.

سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مقاومت دارویی از محورهای ویژه این همایش است.

الیاسی با بیان اینکه تا کنون 10 مقاله از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده افزود: پنج مرداد لغایت پنج مهر 93 مهلت ارسال مقالات است./ب

برچسب ها: گنگره ، علوم ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
zeinab
۱۷:۵۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
ﺳﻼم..ﻟﻄﻓﺎ ﻣﻴﺸﻪ ﺯﻣﺎﻥ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﻛﻨﮕﺮﻩ ﺭا ﺑﻪ ﻣﻦ اﻳﻤﻴﻞ ﺑﺰﻧﻴﺪ