تله‌پاتی را می‌توان پدیده‌ای ذهنی تعریف کرد که از ارتباط میان ذهنی رخ می‌دهد و ارتباط افکار با یکدیگر پدیده است که در آن افکار، عقاید، احساسات و تصاویر ذهنی وجود دارد.

زهرا رحیمی مشاوره خانواده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: توصیف تله‌پاتی یا همان دو هم‌اندیشی به صورت جهانی در نوشته‌های افسانه‌ها، روایات قومی دیده می‌شود حتی در جوامع قبیله‌ای استرالیا، تله‌پاتی به عنوان قوه ذهنی و استعداد فکری پیشرفته شده است.

وی ادامه داد: اما در جوامع پیشرفته اعتقاد بر این است که توانایی ویژه‌ای است که متعلق به عارفان و فیزیکدانان می‌باشد که در عصر معاصر تحقیقات زیادی توسط فیزیکدانان انجام گرفته که گواه این موضوع است که علاقه به تله‌پاتی شروع دوره هیپنوتیزم بود.

رحیمی تصریح کرد: بسیاری از مردم که در حال یادگیری هنر دوبله هم اندیشی یا تله‌پاتی هستند به منظور دستیابی به آن ابتدا باید یاد بگیرند که چگونه احساسات خود را کنترل کنند تا گردش انرژی در بین چاکرها، آزادانه هدایت شود.

این مشاوره خانواده تاکید کرد: با توجه به مطالعات متعدد انجام شده در این زمینه مشخص شده است علت احساسات و هیجانات گیرنده ارتباط افکار با یکدیگر هستند که زنان بیشتر از مردان به شهود باور دارند.

وی خاطر نشان کرد: البته تله‌پاتی به عوامل بیزولوژی مرتبط است علم ثابت کرده زمانی که تله‌پاتی اتفاق می‌افتد میزان حجم خون فرد ارسال کننده سیگینال تغییر می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ارتباط ، ذهن ، تله پاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار