وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های فناوری اطلاعات در مازندران، گفت: مشکلی در اعطای تسهیلات فناوری اطلاعات در مازندران وجود ندارد.

محمود واعظی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : در مراسم انعقاد تفاهم نامه تحول اداری و اجرای مقدمات دولت الکترونیک مازندران اظهار کرد: مردم در ایام پیک مثل تابستان و عید نیازمند خدمت ویژه اینترنت، موبایل و به طورکلی آی سی تی در سطح استان های شمالی هستند.

واعظی افزود: مازندران نباید در تسهیلات آی سی تی مشکل داشته باشد.

وی توجه به نیازهای مسافران در استان های شمالی را ضروری بر شمرد و گفت: تاکید رئیس جمهور، اهتمام به صنعت گردشگری بوده که باید مورد توجه همه ارگان ها، سازمان های دولتی و خصوصی قرار گیرد.

واعظی، برون سپاری ارائه خدمات به بخش خصوصی را تنها راه حل برون رفت از کمبودهای احتمالی در استان های شمالی بر شمرد و گفت: تحول در شهرهای بزرگ نظیر تهران، مشهد و مازندران به تمام کشور تسری خواهد یافت.

وی نصب بی تی اس های سیار در مازندران را لازم برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم اختلالات اینترنت و موبایل در استان، به صفر نزدیک شود

واعظی بر آمادگی وزارت ارتباطات برای تامین پهنای باند مازندران تاکید کرد و افزود: محدودیتی در زمینه تامین پهنای باند در مازندران، نداریم.

وی توجه به موضوع دیتا سنتر استانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: اینکه نصب دیتا سنتر در کجا انجام شود موضوع مهمی نیست؛ بلکه نتایج انجام این خدمت مهم است که همانند ابری بر سر تمام شهرها و مردم استان مازندران، قرار خواهد گرفت.

برچسب ها: مشکلی ، تسهیلات ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.