معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه‌ی 10در راستای افزایش سلامت شهروندان از برگزاری دوره‌های آموزشی در خانه‌های سلامت سطح منطقه خبر داد.

سید جواد حسینی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ در راستای افزایش و ارتقاء سطح سلامت جسم و روان شهروندان با همکاری اداره‌ی سلامت منطقه کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف در خانه‌های سلامت برگزار می‌شود.
      
وی در خصوص این ویژه برنامه‌های آموزشی افزود: این کلاس‌های آموزشی شامل جلوگیری از افسردگی در سالمندان، مشاوره‌ی فردی، بهداشت روانی زنان، مسئولیت پذیری در جوانان، رژیم‌های غذایی مناسب و زیان‌های دخانیات برای افراد جوان است.
 
وی در ادامه بیان داشت:‌اثرات منفی چاقی، آشنایی با فواید گیاهان دارویی، آشنایی با انسولین و نحوه تزریق آن، آشنایی با بیماری‌های ناشی از مصرف دخانیات، نحوه‌استفاده صحیح از دارو وتأثیر تغذیه‌ی مناسب با شیر مادر از دیگر برنامه‌های آموزشی اجرایی در خانه‌های سلامت است.

معاون فرهنگی اجتماعی منطقه 10خاطرنشان کرد:‌ علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این کلاس‌های‌ آموزشی در طول ایام هفته به خانه‌های سلامت سطح منطقه مراجعه کنند.

گفتنی است این کلاس‌ها تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار