آخرین هفته از فستیوال بزرگ کنسرت های تابستانه جزیره کیش با اجرای مرتضی پاشایی و گروه سون پیگیری شد.

 به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ مرتضی پاشایی که پیش از این در تاریخ 11 تیر کنسرت باشکوهی را در جزیره کیش برگزار کرده بود این بار نیز یکی از پرمخاطب ترین کنسرت ها را به روی صحنه برد. او در این کنسرت قطعاتی از آلبوم «یکی هست» را برای طرفدارانش اجرا کرد.

حواشی کنسرت:




قطعه «بغض منی» که تیتراژ برنامه ماه عسل در ماه مبارک رمضان بود، برای اولین بار در این کنسرت اجرا شد. پاشایی پیش از اجرای این قطعه گفت: می دانم همخوانی در این قطعه کمی سخت است و مدت زمان زیادی از انتشار آن نمی گذرد اما دوست دارم این قطعه را همه با هم بخوانیم. برخلاف انتظار مرتضی پاشایی این قطعه با همخوانی کم نظیر مخاطبان رو به رو شد.
 
قطعات «ستایش»، «جاده یکطرفه»، «نفس»، «برگرد» و «بغض» از جمله دیگر قطعاتی بودند که استقبال مردم از آنها شب پرشوری را رقم زد.

در انتهای کنسرت نیز قطعه «یکی هست» ابتدا با تک نوازی کیبورد «انوشیروان تربتی» شروع شد، در طول این تکنوازی دیگر اعضای گروه ارکستر از سازهای خود جدا شده بودند و پس از اجرای قسمت ابتدایی این قطعه، همه اعضا به جای خود برگشتند و این قطعه را با هماهنگی تمام اجرا کردند تا شب خاطره انگیز دیگری برای مخاطبان این خواننده پر طرفدار رقم بخورد.

فستیوال بزرگ کنسرت های جزیره کیش به تهیه کنندگی «علی آقایی نسب» و شرکت هلدینگ «مهکام» و همچنین همکاری شرکت «نوای نی لبک شرقی» در تالار شهر جزیره کیش برگزار شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حواشی ، موسیقی ، همخوانی ، نواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار