حضور و فعالیت من در برنامه‌هایی از جنس "صبح جمعه با شما"، بستگی به تصمیم مسئولان و ساخت برنامه‌هایی از این جنس دارد.

علیرضا جاوید نیا مجری و بازیگر پیشکسوت رادیو درباره جشنواره "زیر چتر لبخند" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: باید دید که هدف  ازبرگزاری جشنواره چیست، اگر قرار بر این باشد که فقط عده‌ای دور هم جمع شوند و طنازی کنند آن زمان بحث فرق می‌کند.

وی افزود: ولی اگر هدف ساخت برنامه‌هایی خاص با کشف استعدادهایی جوان باشد، می‌توان گفت که جشنواره با رویکردی متفاوت کار خود را آغاز کرده است.
 
جاوید نیا تصریح کرد: ما جوان‌های خوش ذوق بسیار را داریم که اگر میدان فعالیت برای آنها فراهم شود، می‌توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.

وی افزود: ورود در هر حوزه‌ای فضای کاری خاص خودش را می‌طلبد و جوان‌ها نیز می‌توانند با بهره‌مندی از تجربه بزرگان و پیشکسوتان این حرفه، در کار خود موفق و به درخشش خاصی دست پیدا کنند.

بازیگر سریال خانه سبز که فعالیت رسمی خود را از سال 1350 در تلویزیون آغاز کرده، گفت: کار در رسانه تلویزیون و نیز رادیو دشواری خاصی داشته و زمانی که من به صورت رسمی به تلویزیون آمدم حدود 35 نفر بودیم که در آخر 5 نفرمان بیشتر نماندند. بنابراین کار و فعالیت در این حوزه صبر و استعداد خاصی را می‌طلبد.

باید مدیران از ما دعوت کنند

 
جاویدنیا درباره حضور پیشکسوتان در برنامه‌ای خاص در تلویزیون اظهار داشت: مسئولان سیما و نیز مدیران بهتر بوده که جلساتی را تشکیل دهند و از طنز پردازان و بازیگران این حوزه دعوت کنند تا دور یکدیگر جمع شوند واثری را برای بسازند.

وی خاطر نشان کرد: گاه پرسش می‌شود که چرا هنرمندان قدیمی برنامه‌ای چون صبح جمعه باشما در تلویزیون حضور ندارند و من فقط می‌توانم بگویم که اگر مسئولان بخواهند من و همکارانم در خدمت مردم عزیزم خواهیم بود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.