عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است با توجه پایان مسابقات جهانی فرصت لازم برای انتخاب کادر فنی توانمند باری تیم جوانان وجود دارد.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در هر صورت عبداله چمن‌گلی و کادر او زحمات فراوانی برای تیم ملی کشیدند که باید از آنها تشکر و قدردانی لازم را داشت اما باید از طرفی نیز قبول کنیم نتایج فرنگی کاران در مسابقات جهانی بسیار ضعیف بوده است.

وی تصریح کرد:کسب عنوان هشتمی تنها با یک مدال نقره نتیجه ای در خور شأن کشتی فرنگی ایران نبود به همین منظور شورای فنی بلافاصله پس از بازگشت تیم تشکیل جلسه داد وتمامی اعضاء به اتفاق علت اصلی ناکامی تیم جوانان را در مسابقات جهانی کادر فنی این تیم و شخص عبداله چمن گلی دانستند.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی تهران افزود:وقتی برای آماده سازی تیم همه امکانات اعم از ایجاد فضای مناسب اردو،شرایط رفاهی و میادین تدارکاتی لازم فراهم باشد دیگر عدم نتیجه گیری هیچ توجیحی ندارد و تغییرات در کادر فنی جوانان بهترین تصمیمی بود که تمامی اعضاء به اتفاق به آن رسیدند.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی جوانان انتخاب و معرفی خواهد شد گفت:برای انتخاب سرمربی نباید زیاد عجله کنیم چرا که مسابقات جهانی که به تازگی تمام شده و ما فرصت لازم و کافی را برای بررسی و انتخاب گزینه های پیشنهادی داریم.

مشتاقی در مورد این که آیا حسن رنگرز سرپرست فعلی تیم ملی بزرگسالان هم جزء گزینه های مورد نظر برای تصدی پست سرمربی گری جوانان است گفت:بله،حسن رنگرز هم یکی از گزینه های مورد نظر است اما به غیر از وی نیز نفراتی دیگر وجود دارند که پس از بررسی تمامی جوانب امر بهترین فرد انتخاب و معرفی خواهد شد.

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در خصوص علت لغو برگزاری رقابت انتخابی در وزن 71 کیلو گرم اظهار داشت:پس از بررسی چند راهکار متفاوت به این نتیجه رسیدیم که لغو مسابقه انتخابی در وزن 71 کیلو گرم از هر نظر به صلاح است چرا که سعید عبدولی هم اکنون با توجه شرایط وزنی نمی تواند در این وزن کشتی بگیرد به همین منظور عبدولی در مسابقات جهانی در 75 کیلو گرم کشتی می گیرد و در بازیهای آسیایی در یک وزن پائین تر و افشین بیابانگرد هم که در نفر نخست مسابقات انتخابی تیم ملی در وزن 71 کیلو گرم شده برای مسابقات جهانی مشکلی ندارد.

برچسب ها: کشتی ، تیم ملی ، فرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار