شبکه چهار سیما برای روز های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه سه فیلم سینمایی "گاهی به آسمان نگاه کن"،"زیر نور ماه" و "اقلیما" را روی آنتن جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی می‌برد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه فرهیختگان، فیلم«گاهی به آسمان نگاه کن» به تهیه کنندگی محمدرضا تخت كشیان و کارگردانی کمال تبریزی است. در این فیلم رضا كیانیان، آتیلا پسیانی، احمد آقالو، هوشنگ حریرچیان، حمید امجد، هانیه توسلی، رویا تیموریان، حبیب دهقان نسب، محمود بهرامی و ...هنرنمایی می کنند.
 
موضوع این فیلم در خصوص  مفقودالاثرانی است  که تا زمانی كه جسدهایشان پیدا نشود در بین ما حضور دارند.
 
اما فیلم «زیر نور ماه»به کارگردان رضا میر کریمی روز پنجشنبه 23 مرداد از شبکه چهار سیما تماشایی است. داستان  این فیلم  در مورد سید حسن، جوان طلبه ای است که در شرف  ملبس شدن به لباس رو حانیت است. اما او از این کار سر باز می زند، تا اینکه به اصرار پدر اقدام به تهیه لباس می کند او در این مدت  با پسر نوجوان و گروهی از افراد فقیر جامعه رو برو می شود و ...
 
در این سینمایی دیدنی بازیگرانی چون: حسین پرستار (در نقش سید رضا)، حامد رجبعلی (در نقش کودک)، شقایق دهقان (خواهر کودک) مهران رجبی (مدیر مدرسه علمیه) هنرنمایی کرده اند. گفتنی است مخاطبان فیلم های ایرانی  روز جمعه می توانند بیننده سینمایی«اقلیما» باشند.
 
اقلیما سومین فیلم محمدمهدی عسگرپور است. فیلم داستان زوجی خوشبخت است که زندگی آرام آنها با بستری شدن مرد دستخوش تلاطم می‌شود. دغدغه بیماری مرد و اتفاقات عجیب و غریب در بیمارستان و خانه، آرامش روحی و روانی زن را به هم می‌ریزد.
 
در این فیلم که بر اساس فیلمنامه محمدرضا گوهری و عسگرپور ساخته شده است، پانته‌آ بهرام، حسین یاری، احمد مهرانفر، شاهرخ فروتنیان، فرناز رهنما، هنگامه قاضیانی و احسان امانی بازی می کنند.
 
بنا بر این گزارش، فیلم های جشنواره تابستانه فیلم‌های سینمایی، به کوشش تامین برنامه شبکه چهار سیما، هر روز ساعت 11 روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.