فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی به منظور تامین نیروی انسانی خود و بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی در تحکیم، توسعه نظم و امنیت اجتماعی از بین افراد داوطلب و واجد شرایط پلیس افتخاری جذب می‌کند.

سردار یحیی شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ا اشاره به انتشار فراخوان جذب پلیس افتخاری در آذربایجان غربی اظهار داشت: فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی به منظور تامین نیروی انسانی خود و بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی در تحکیم، توسعه نظم و امنیت اجتماعی از بین افراد داوطلب و واجد شرایط اقدام به جذب پلیس افتخاری کرده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس افتخاری در قالب دو سطح 1 و 2 انجام می‌گیرد، گفت: در سطح یک افراد به عنوان ضابطین دادگستری بوده و پس از طی آموزش‌های لازم در مأموریت‌های نیروی انتظامی نیز حضور داشته و در برخی موارد تجهیزات پلیسی را نیز دریافت خواهند کرد.

شرفی با اشاره به سطوح همکاری در سطح دو نیز گفت:‌ نیروهای مشارکت‌جوی این سطح در فعالیت‌های حوزه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی با پلیس همکاری می‌کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه عموم علاقمندان مرد و زن 18 تا 65 سال می‌توانند در این طرح مشارکت داشته باشند، گفت: برای این منظور بیش از یک هزار نفر سهمیه برای امسال آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.

شرفی تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ایران، دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل سوم راهنمایی و سلامتی و توانایی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر را از جمله شرایط عمومی عضویت در طرح پلیس افتخاری عنوان کرد و افزود: علاوه بر این متقاضیان باید علاوه بر عدم سابقه عضویت در احزاب و طرفداری از گروه‌ها و جریانات سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران نبوده، سوء‌پیشینه کیفری نیز نداشته و به حسن خلق و رعایت احکام شرعی ملزم بوده باشند.

وی اولویت ثبت‌نام را با بازنشستگان نیروی انتظامی، سپاه، ارتش، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و فرزندان آن‌ها دانست و افزود: افراد شاغل در دستگاه‌های لشکری و کشوری و نیز اعضای بسیج از اولویت بالاتری در ثبت‌نام برخوردار هستند.

شرفی با اشاره به اینکه این افراد از مزایا و تسهیلات ارائه شده به سایر نیروهای انتظامی برخوردار خواهند شد، تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این طرح، به مرکز ثبت‌نام معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی محل سکونت خود مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت کنندش.

برچسب ها: پلیس ، انتظامی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۱:۱۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
سلام واقعا طرح خوبی است اما نمیدانم به کجا برا ثبت نام برم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
باسلام و خیته نباشید منم خیلی دوست دارم جذب بشم خودم هم تو نیروی انتظامی خدمت کردم ولی حالا نمیدونم باید به کجا برم تا جذب بشم لطفا راهنمایی کنین ممنونم خدافظ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
سلام من پلیس افتخاری در یگان ویژه ارومیه هستم وازجناب سروان پوریا فضی و جناب سرهنگ نیک کاروبقیه مسولین تشکر میکنم وامید وارم روزی ماهم استخدام رسمی بشیمودرکنار این عزیران به کشوره اسلامی خود ایران خدمت کنیم . سجاد جلیل نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۱ دی ۱۳۹۴
سلام من هم درپلیس افتخاری یگان ویژه ارومیه ثبت نام کردم الانم درحال آموزشیم واقاافتخارمیکنم دریگان هستم وا.زاقای پوریا فرضی تشکرمیکنم.
Germany
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
سلام من هم تو پلیس افتخاری ثبت نام کردم آموزش هم رفتم ولی دیگه هیچ خبری نشد .لطفا اگه کسی چیزی میدونه راهنمایی کنه لطفا
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۲:۵۵ ۰۵ تير ۱۳۹۴
سلام من از ارومیه ثبت نام کردم به آموزش هم رفتم تو ناحیه ولی بعد برای دریافت حکم به ستاد رفتم که برای من صد جور بهانه در آوردن چند ماهی این اونور انداختن که بعد تو خرداد گفتن از تهران گفتن پرونده شما رو کنار بگذاریم یعنی رد کردن.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۱۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
واقعا یاحقیقتا طرح خوبیه من که به شخصه این طرح رودوست دارم همیشه آرزوم این بود که پلیس بشم که شدم درواقع من کمک کردن به نیروهایی انتظامی رودوست میدارم انشا الله هممون دراین طرح موفق بشیم.....انشا الله...........
Germany
بهزاد علیزاده
۱۵:۱۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
با عرض اب و احترام افتخار میکنم در خدمت کشورم باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناصركريمي
۱۳:۴۷ ۱۰ دی ۱۳۹۳
واقعا طرح جالب وزيباي است به نظر شخص حقير اين امر باعث ميشه هركس هرچي در توان خود داره به نظام ومملكت خيش كمك كنه با سپاس فراوان