نخستین جشنواره فیلم کوتاه ایثار با گرایش بیداری اسلامی اجرا می‌شود.

ماز‌نی معاون پژوهش و ارتباطات بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،از اجرای نخستین جشنواره فیلم کوتاه ایثار با گرایش بیداری اسلامی خبر داد و با اشاره به اجرای نخستین جشنواره سراسری فیلم کوتاه ایثار اظهار داشت: این جشنواره با شعار ایثار رسانه،بشر آفرینی فکری و فرهنگی جامعه اجرا می‌شود.

ماز‌نی با تاکید بر تقدیر از 40 نفر از برگزیدگان این جشنواره خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره فیلم کوتاه ایثار بر آن است تا با بهره گیری از دستاورد‌های هنرمندان متعهد، خلاق و توانمند و با شیوه‌های متنوع و اشکال گوناگون تولید با معرفی صحیح جامعه ایثار‌گری نسبت به تامین ارزشهای بالای دینی /ارتقای سطح آگاهی و بیش نسل جوان / گسترش دانش فیلم‌سازی و به روز رسانی استعدادهای هنری و فرهنگی در عالم سینما و تلویزیون اقدام نماید.

معاون پژوهش بنیاد شهید موضوعات جشنواره فیلم کوتاه ایثار را ایثار- افزایش ضریب امنیت ملی/ ایثار- بیداری اسلامی/ ایثار- فرهنگ شهادت/ ایثار- دفاع مقدس و ایثار- انقلاب اسلامی عنوان کرد.

بدیهی است فراخوان فیلم کوتاه در سال گذشته اعلام شده و اختا‌میه جشنواره اواخر مردادماه به همت بنیاد شهید و امور‌ایثارگران اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، فیم ، بیداری ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار