عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: این منطقه میتواند سمبل اجرای برنامه‌های شهروند مدار، تحکیم بنیان خانواده و ترویج اوقات فراغت شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ادامه هشتاد و پنجمین جلسه علنی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اعضا پس از شنیدن گزارش رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری در خصوص فعالیت یک ساله آن به ارائه نظرات خود پرداختند.
 
تندگویان نایب رئیس کمیسیون شهر‌سازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عدم تعیین و تکلیف میدان میوه و تره بار فرمانیه اظهار داشت: متأسفانه این موضوع در رابطه با بوستان مادر نیز مطرح بوده چرا که علی رغم تذکرات متعدد شورا هنوز شاهد توقف ساخت و سازهای موجود در آن نیستیم و انتظار ما از شهرداری آن است که حداقل یک ساعت فعالیت این پروژه را متوقف کند حتی اگر مقصر اصلی پیمانکار باشد.

وی در ادامه افزود: شهرداری فقط در ظاهر توجه می‌کند و ما نیاز داریم که تذکر به اجرا تبدیل گردد.

اقبال شاکری نیز با اشاره بازدید از باغ ده ونک تصریح کرد: این منطقه میتواند سمبل اجرای برنامه‌های شهروند مدار، تحکیم بنیان خانواده و ترویج اوقات فراغت شود که لازم است به این موضوع توجه شود. 

وی با تأکید بر این که پیشنهاد می‌کنم اعضای کمیسیون‌ها در گزارشات به احکام برنامه پنج ساله توجه کنند و بگویند که این احکام در چند درصد از این بازدید ها انجام شده و تذکرات شورا به چه میزان در تحقق آن مؤثر بوده تصریح کرد: بسیاری از این اشکالات موردی است و بهتر است که اعضا به این موارد توجه بیشتر نمایند.

در پایان مختآباد عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر ضمن اشاره به بازدید خود از منطقه 18 خاطر نشان کرد:‌ وجود معادن شن و ماسه در این منطقه فضا را تاریک نموده و سبب از بین رفتن بخش وسیعی از فضای سبز شده که البته باید در نظر داشت با توجه به قرارگیری این منطقه در مسیر باد این شن‌ها در کل تهران پخش می‌شود و مسائلی را به وجود می‌آورد که خواستار پاسخگویی به این مسئله هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار