عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تأمین منافع آمریکا از راه ایجاد ثبات و یا بی‌ثباتی در کشورها، گفت: ایران به عنوان تنها کشوری است که به آمریکا کولی نداده بر این اساس به خود می‌بالیم که در زیر چتر نظام مستقل جمهوری اسلامی هستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "محمدقسیم عثمانی" نماینده مردم بوکان در مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 22 مرداد) در نطق میان دستور خود با بیان اینکه نظام سلطه در پی آن است تا همه کشورها را به اطاعت از خود وا داشته و به نسبت اطاعت پذیری آنها امتیاز دهد، گفت: اطاعت‌پذیر کردن کشورها به‌ منظور حداکثر کردن منافع خود است و بهترین حکومت‌ها در نگاه آمریکا حکومتی است که منافع او را تأمین کند و مهم نیست که آزادی ،حقوق بشر و دموکراسی در آن جریان داشته باشد.
 
وی ادامه داد: اگر حکومتی منافع آمریکا را تضمین نکند، در آن صورت مهم نیست که آزادی موجود به عدم آزادی، حقوق بشر به فقدان حقوق بشر و انرژی صلح‌آمیز به انرژی غیرصلح‌آمیز تبدیل مشود و توسط تور گسترده رسانه‌های صهیونیستی در دنیا بازتاب  پیدا می‌کند.
 
این نماینده مجلس با اشاره به تأمین منافع آمریکا از راه ایجاد ثبات و یا بی‌ثباتی در کشورها ، تصریح کرد: ایران به عنوان تنها کشوری است که به آمریکا کولی نداده بر این اساس به خود می‌بالیم که در زیر چتر نظام مستقل جمهوری اسلامی هستیم.
 
عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه داعش ابزاری در دست آمریکا به منظور نشان دادن چهره‌ای خشن از اسلام رحمانی است، تاکید کرد: این گروهک تروریستی به دنبال از بین بردن زمینه گسترش اسلام است و آمریکایی‌ها در این میان هم خود به تقویت آن مبادرت می‌کنند و هم از طرف دیگر به مواضع این گروه تکفیری در عراق حمله می‌کنند.
 
عثمانی، افزود: آمریکایی‌ها خود شرایط را برای نسل‌کشی و وحشی‌گری داعش فراهم می‌کنند و اعلام می‌دارند که مردم در انتخاب حکومت آزادند و از طرفی دیگر می‌خواهد که دنیا چهره‌ای که داعش به اسلام می‌دهد را ببیند.
 
وی افزود: آمریکا در افغانستان به دنبال تنش دیگری است، آنها در مذاکرات که آن را نوعی نمایش می‌دانند می‌خواهند دنیا را به نفع خود متقاعد کند.

 این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات  دولت یازدهم که از گذشته به ارث برده ، گفت: اگر دولت موفق باشد نظام و مردم سود می‌برند و هرگونه ناکامی دولت نیز ناکامی این دو است.

عثمانی، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط حساس کشور به‌ویژه در حوزه بیکاری عقل سلیم می‌گوید که امروز روز وحدت است و ضروری است که سبقت‌گیرندگان و عقب‌ماندگان از رهبری خود را به ایشان رسانده تا چون دژی مستحکم بنده‌ای صالح برای خدا و خدمتگزاری برای مردم باشیم تا بر اقتدار نظام بیفزاییم.
 

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۷:۱۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
درست و بجا گفتید موفق باشید
آخرین اخبار