میزان بازدید مخاطبان سیماهای شش‌گانه" شبکه سحر" از وب سایت این سیماها و سایر وب سایت های مرتبط با این شبکه در تیر ماه سال جاری نسبت به ماه قبل، 76 درصد رشد داشته است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، شهاب کیانی سرپرست فناوری اطلاعات شبکه سحر با اعلام این خبر گفت: با توجه به بررسی انجام شده، افزایش بازدیدها به دلیل رشد و بهبود وضعیت وب سایت ها در دو حوزه فنی و محتوایی بوده است.
 
وی افزود: در حوزه فنی، میانگین مدت زمان بارگذاری وب سایت ها در خارج کشور به کمتر از 5 ثانیه کاهش یافته که این مسئله تاثیر بسزایی در راستای افزایش جذب بازدید کنندگان داشته است.

همچنین طی ماه های اخیر، بخش هایی از سایت سیماهای فرانسوی، آذری و کردی با توجه به نیاز گروه ها، مجددا طراحی شده است و به لحاظ گرافیکی و ساختاری نیز با شمایلی بهتر در منظر کاربران قرار گرفته اند.
 
کیانی با اشاره به تغییرات رخ داده در حوزه محتوایی سایت ها تصریح کرد: در زمینه محتوایی طی یک ماه اخیر، موضوعات مهم روز جهانی و منطقه ای از جمله حمله داعش به کشورهای عراق و سوریه، حمله رژیم صهیونیستی به غزه و آیین ها و مراسم ماه مبارک رمضان توسط بخش های خبری و برنامه سیاسی سیماهای شش‌گانه به خوبی پوشش داده شد که مورد استقبال فراوان بینندگان شبکه قرار گرفته و باعث افزایش تعداد بازدید کنندگان از وب سایت ها شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، سحر ، سیما ، بازدید ، مخاطب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.