تلويزيون عرب زبان آسيا که دفتر اصلی آن در لبنان است، با حضور خود در مجموعه كهريزك قصد معرفي این مجموعه را در شبكه بين المللي خود دارد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ تيم گزارشگري تلويزيون برون مرزي آسيا به گزارشگری محمد شيخ وارد آسايشگاه کهریزک شد تا ضمن گفتگو با مدير روابط عمومي مجموعه  و نگاهي تصويري از آنچه امروز در مجموعه بزرگ كهريزك جاري است ، داشته باشد .

اين تلويزيون قصد دارد فعاليت هاي انساندوستانه مجموعه كهريزك را در مستندي به همين نام براي علاقمندان خود كه بيشتر در كشورهاي عربي و مسلمان هستند ، ساخته و پخش نمايد .
این تيم تلويزيونی با حضور در بخشهاي مختلف آسايشگاه ضمن آشنايي با نحوه خدمات مختلف اين مجموعه گزارش مسبوط تصويري براي پخش از شبكه برون مرزي خود تهيه نمودند .

در همين راستا محسن پزشكي مدير روابط عمومي و امور بين الملل موسسه در گفتگوي كوتاهي با اين شبكه خبري ضمن تشريح تاريخچه شكل گيري و تأسيس اين مجموعه ، دستاوردهاي مختلف و متعدد در زمينه خدمات انساندوستانه را در طي 42 سال از عمر كاري آسايشگاه را بر شمرد .

پزشكي همچنين با تأكيد بر رويكرد خاص موسسه به فعاليت هاي فرهنگي ، هنري ، ورزشي و تفريحي ادامه داد :ايجاد شور و نشاط در ميان معلولين وسالمندان از رسالت هاي اصلي این موسسه می باشد . هم چنین در بخش فعاليت هاي فرهنگي ، برنامه هاي مدون آموزشي و تحصيل مددجويان ، كلاسهاي روزانه تلاوت قرآن ، انواع فعاليت ها در زمينه موسيقي و تئاتر را در دستور كار داريم .

وی افزود : هنرمندان خلاق معلول و سالمند ما توانسته اند با اجراء هاي زيبا و ماندگار خود در عرصه تئاتر و موسيقي عناوين متعددي را تا كنون در همايشهاي مختلف كسب نموده و باعث افتخار براي خود و مجموعه گردند .

 وی تصریح کرد :در زمينه فعاليت هاي ورزشي ضمن بر پايي ورزشهاي همگاني و بسيار موثر موفق شده ايم بصورت حرفه اي نيز ورزشكاران زيادي را تربيت نمائيم .

وی در ادامه با اشاره به قهرماني هاي پياپي تيم بسكتبال با ويلچرآسايشگاه در كشور اظهار داشت: تعداد قابل توجهي بازيكن معلول در رشته هاي گوناگون ورزشي تاكنون راهي مسابقات بين المللي و برون مرزي شده اند كه نمونه آخرين آن حضور 3 ورزشكار حرفه اي آسايشگاه حاضردر اردوهاي مختلف تيم ملي براي حضور در مسابقات آسيايي اينچئون كره جنوبي در مهرماه سال جاري است.

وي همچنين فعاليت هاي تفريحي و فوق برنامه مددجويان را مفيد ارزيابي كرد وگفت : براين باوريم كه تفريحات درون شهري ، مسافرتهاي تفريحي و زيارتي و انواع برنامه هاي سرگرمي اوقات عزيزان ما را به سلامت پر مي كند و شور و نشاط را براي ادامه زندگي آن ايجاد مي نمايد .

وی در پايان با اشاره به همكاري هاي مستمر نيكوكاران داخل و خارج از كشور چه در زمينه هاي مالي و فرهنگي خاطر نشان كرد : اميدواريم موسسه هاي نيكوكاري كه دردنیا فعال هستند در زمينه تبادل نظر و ايجاد پل ارتباطي اطلاعاتي با اين موسسه همكاري نمايند تا با اين تبادل نظر و اطلاعات شاهد باشيم افزایش و انتقال تجربيات براي بالا بردن سطح نحوه خدمات دهي به معلولين و سالمندان باشیم.


انتهای پیام /
 
برچسب ها: کهریزک ، مسلمان ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار