نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروز متأسفانه به جای اینکه به خودی‌ها لبخند زده شود در مقابل قدرتمندان لبخند دیپلماتیک زده می شود ما نگران از بین رفتن این ارزش‌های انقلابی هستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "روح الله حسینیان" نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی امروز چهارشنبه 22 مردادماه در تذکر شفاهی گفت: مردم ایران انقلاب کردند تا از شر اندیشه‌های حاکم لیبرالیسم در جهان نجات پیدا کنند.
 
وی افزود: اگر شهردار تهران کاری در رابطه با تکریم بانوان و برای احیای ارزش‌های انقلابی و اسلامی انجام داد، دیدید که اعضای  دولت گفتند که با کنوانسیون‌های خارج از کشور قابل جمع نیست بنابراین ما باید از ارزش‌های انقلاب بگذریم.
 
حسینیان تصریح کرد: این درست همان چیزی است که قبل از انقلاب وقتی که حضرت امام خمینی(ره) نامه نوشتند در رابطه با حذف سوگند به قرآن، آقای اعلم نخست وزیر وقت مطرح کرد که ما باید مقتضیات بین‌المللی را مراعات کنیم، حضرت امام خمینی(ره) نیز فرمودند مگر می‌شود با مقتضیات بین‌المللی احکام اسلامی را خدشه‌دار کرد.
 
نماینده مردم تهران تأکید کرد: ما واقعاً نگران و دلواپس هستیم و واقعاً می‌ترسیم و می‌لرزیم از این مسائل، ما از اینکه مردم ایران انقلاب کردند تا از امپریالیسم نجات پیدا کنند و امروز متأسفانه به جای اینکه با خودی‌ها لبخند زده شود در مقابل قدرتمندان لبخند دیپلماتیک زده می شود اما در مقابل خود‌ی‌ها با عبوسی و چهره خشن برخورد می شود ما نگران از بین رفتن این ارزش‌های انقلابی هستیم.
 
حسینیان خاطرنشان کرد: ما در مقابل دشمن قیام کردیم تا استکبار جهانی را پوزه‌اش را به خاک بمالیم اما وقتی که تصمیم در مقابل دشمن شجاعت می‌شود از دست دادن و معامله کردن سر دستاوردهای علمی هسته‌ای ایران شجاعت می‌شود اما انتقاد از این مسئله بزدلی و ترس می‌شود، نگران هستیم و اعلام می‌کنیم که از همه این‌ها  نگران، ترسو و بزدل هستیم اما بدانند که ما سر ارزش‌های انقلاب اسلامی با کسی معامله نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تذکر ، ترسو ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار