رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی دکتر شایان فر را به عنوان مشاور و رئیس مرکز هیات های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حمید میرزاده طی حکمی دکتر حیدر علی شایان فر را به سمت مشاور و رئیس مرکز هیات های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این حکم بر انجام دقیق و مستمر امور مربوط به هیات های امنای استانی در چارچوب ضوابط و مقررات دانشگاه تاکید کرده است و همچنین تمامی دبیرخانه های هیات های امنای استانی را ملزم به همکاری و هماهنگی به مرکز هیات های امنای استانی کرده است.

برگزاری منظم و برنامه ریزی شده جلسات هیات امنا استان، تنظیم و تدوین صورت جلسات و پیگیری مصوبات هیات امنا استانی از وظایف اصلی این مرکز تعیین شده است.

در پایان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرده است این مرکز و مدیریت جدید آن با همکاری نمایندگان رئیس دانشگاه در استان ها و دبیران هیات های امنای استان و با رعیات قانونمندی، صداقت، امانت داری و با اتکا به خداوند متعال در ایفای وظایف محوله موفق باشند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار