مجمع انتخاباتی هیئت کبدی استان چهار محال و بختیاری روز گذشته با انتخاب مجدد معصومه خاکسار به عنوان رئیس هیئت برگزار شد .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، روز گذشته ( سه شنبه 21 مرداد ماه ) مجمع انتخاباتی ریاست هیات کبدی استان با حضور عباس خواجه اورسجی دبیر فدراسیون کبدی ، عبدالرحمن قاسمی مدیر کل اداره ورزش و جوانان چهار محال و بختیاری و اعضای مجمع برگزار شد.
 
مریم خاکسار تنها کاندیدای مجمع انتخاباتی پس از ارائه برنامه های عملیاتی خود برای چهار سال آینده با کسب تمامی آراء برای مدت 4 سال مجدد به عنوان رئیس هیئت کبدی انتخاب شد .
 
دبیر فدراسیون کبدی به عنوان رئیس مجمع بعد برگزاری انتخابات فوق در جمع اعضاء مجمع گفت : عملکرد هیات کبدی استان چهار محال و بختیاری در سال گذشته راضی کننده بود ، بطوریکه میزبانی چندین رقابت ملی را در این استان شاهد بودیم که میربانی رقابت های کشوری به کسب سهمیه ورزشکاران کبدی کار این استان در تیم های ملی منجر شده است.

اورسجی از افزایش حمایت فدراسیون در سال جاری خبر داد و افزود: برای 6 ماهه دوم سال جاری برنامه های خوبی پیش بینی شده که در راس آنها برگزاری کلاس های آموزش مربیگری و داوری قرار دارد.

عبدالرحمن قاسمی مدیر کل ورزش و جوانان نیز در این جلسه با گلایه از صنایع استان گفت: در بحث حمایت از ورزش از سوی بخش خصوصی بسیار مشکل داریم اما با توجه به همین اعتبارات محدود تلاش کردیم با یک مدیریت صحیح و توزیع مناسب منابع هیئت های خود را حمایت کنیم .

عبد الرحمن قاسمی در پایان با تشکر از زحمات مسئولین قبلی هیـات کبدی استان خاطر نشان کرد : اولین هدف هیات کبدی استان در این دوره جدید کاری باید همگانی کردن ورزش کبدی در سطح استان و معرفی کامل این رشته به مردم باشد .

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجمع ، انتخاباتی ، کبدی ، خاکسار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار