امیرعبداللهیان مطرح کرد

رفتار تبلیغاتی کاخ سفید مقابل داعش/ نقش برجسته مرجعیت در تحولات عراق قابل توجه است

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان گفت: حملات بسیار محدود آمریکا به مواضع داعش در شمال عراق نشان می‌دهد که کاخ سفید در مبارزه با تروریسم، گزینشی و تبلیغاتی رفتار می‌کند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "حسین امیرعبداللهیان" معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان در رابطه با تحولات اخیر عراق و تعیین "حیدر العبادی" به عنوان نخست‌وزیر جدید این کشو اظهار داشت: در تعیین نخست‌وزیر جدید عراق از سوی رئیس جمهور این کشور را گامی اساسی در راستای تکمیل روند سیاسی در عراق برشمرد.
 
وی ابراز امیدواری کرد که حیدر العبادی در اسرع وقت نسبت به معرفی هیأت وزیران به مجلس ملی عراق و تشکیل دولت اقدام کند.
 
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همچنان از عراق در مقابله با تروریسم و جریان تکفیری و رسیدن عراق متحد و یکپارچه به امنیت پایدار و رفاه و توسعه ماندگار حمایت می‌کند، اظهار داشت: نقش برجسته مرجعیت، شخصیت‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی و ملی عراق در تحولات این کشور قابل توجه است.
 
امیرعبداللهیان عنوان کرد: بدون تردید مردم عراق اعم از کرد، سنی و شیعه در تأمین امنیت و سرنوشت این کشور و مبارزه با تروریسم نقش اصلی را بر عهده دارند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: حملات بسیار محدود آمریکا به مواضع داعش در شمال عراق نشان می‌دهد که کاخ سفید در مبارزه با تروریسم، گزینشی و تبلیغاتی رفتار می‌کند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار