مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: دولت پرچمدار نقد خواهد بود/ در برابر تخریب‌گران سکوت نمی‌کنیم/امیدوارم نتیجه بررسی مجلس اعتماد به وزیر علوم باشد ، اقتدار اقتصادی قدرت چانه‌زنی در مذاکرات را افزایش می‌دهد/طرح‌های صرفه‌جویی منابع ارزی از سوی وزارت نفت تسهیلات می‌گیرند + فیلم و تصاویر ، اگر می‌گوییم فتنه فراموش نشدنی است دلیل اصلی آن تکرار است/این روزها سمت‌وسوی سیاسی کشور تغییر کرده است و...

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ضرورت دیپلماسی فعال و هوشمند در دوران بسیار مهم گذر به نظم جدید جهانی/ تعامل با همه دنیا به استثنای رژیم صهیونیستی و امریکا/ تاوان جنایت رژیم خونخوار صهیونیستی باید پایان محاصره غزه باشد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/22/2508715_511.jpg

مسئولان وزارت خارجه، سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دولت پرچمدار نقد خواهد بود/ در برابر تخریب‌گران سکوت نمی‌کنیم/امیدوارم نتیجه بررسی مجلس اعتماد به وزیر علوم باشد
رییس‌ جمهوری با تأکید بر اینکه دولت یازدهم پرچمدار انتقاد است و هیچ کس قادر نیست این پرچم را پایین بیاورد، تصریح کرد: مخاطب من در جمله و کلمه‌ای که در وزارت امور خارجه بیان کردم و نقطه مقابل «شیردل» بود، نه منتقدین و مخالفین، بلکه کسانی بودند که صرفاً به دنبال تخریب و کارشکنی هستند و مدتی است که از اتاق فکر به اتاق عملیاتی وارد شده‌اند و بدانند که در برابر تخریب گران سکوت نمی کنیم.

اقتدار اقتصادی قدرت چانه‌زنی در مذاکرات را افزایش می‌دهد/طرح‌های صرفه‌جویی منابع ارزی از سوی وزارت نفت تسهیلات می‌گیرند + فیلم و تصاویر
بسته دولت برای خروج غیرتورمی از رکود شب گذشته با حضور محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور در برنامه گفتگوی ویژه خبری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گزارش وزارت علوم از بورس تحصیلی در سالهای اخیر/ تاکید دولت بر رعایت قانون و منزلت علمی دانشگاه ها
جلسه هیات دولت روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسملین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری برگزار و مهمترین مسایل و مباحث اجرایی روز کشور از سوی اعضای دولت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اگر می‌گوییم فتنه فراموش نشدنی است دلیل اصلی آن تکرار است/این روزها سمت‌وسوی سیاسی کشور تغییر کرده است
 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد مسائل روز و انتخابات ۹۲ نیز گفت: ما بخواهیم، نخواهیم، خوشمان بیاید یا خیر، سمت و سوی سیاسی کشور تغییر کرد، مسئله تحلیل گذشته موضوع مهمی است. لذا شما که فعالیت می‌کنید، در آسیب‌شناسی فضا قرار بگیرید که چه اتفاقی افتاد.

انتقاد کوچک‌زاده از اظهارات زنگنه در صحن علنی

 نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اظهارات وزیر نفت مبنی بر اینکه دوران بخور بخور تمام شده، گفت: تنها وزیری که از دولت قبل در این دولت به کار گرفته شده رستم قاسمی وزیر سابق نفت است، اگر در دوران رستم قاسمی و وزیری هامانه که هر دو در دولت شما به کار گرفته شده‌اند بخور بخور بوده پس شما زیر سوال خواهید رفت.

وزارت راه و شهرسازی مطالبات پیمانکاران را هرچه سریعتر پرداخت کند
 نماینده کرمان در مجلس با بیان اینکه در شهرستان های حوزه انتخابی بنده کمبود 1200 معلم احساس می‌شود گفت: در این راستا وزیر آموزش و پرورش باید اقدام جدی در راستای اجرای برنامه‌های مشخص در جهت کمبود معلم در این مناطق انجام دهد.

انتقال آیت‌الله مهدوی کنی به بیمارستان شهید رجایی تهران
 رئیس دفتر ریاست مجلس خبرگان رهبری از انتقال آیت‌الله مهدوی کنی به بیمارستان رجایی‌ تهران خبر داد.

دادگاه فساد اقتصادی باید علنی باشد
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز قوه قضاییه در آزمونی سخت و سرنوشت‌ساز قرار گرفته است و مردم انتظار دارند برخورد با غاصبان بیت‌المال و متعدّیان به اعتبار جمهوری اسلامی، قاطع، بدون ملاحظه اسم و رسم‌ها و شفاف باشد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار